2010年4月15日星期四

保持水準

心裏時常記掛稻庭的美食,祇可惜位置偏遠了點,否則必然成為我的食堂。

星期一晚所見,食物保持水準,不過人流不復,由六時多入座的廿分鐘內,祗有我們一檯客人,至七時半結帳還不及六、七檯,服務員清閒得不斷為我們加添茶水,是我們來的太早,抑或生意不再,則不得而知。


雜菌烏冬{湯底清甜,雜菌新鮮}~

















安格斯牛肉烏冬{肉香不膩,份量不少}~

















芝士年糕{外脆內軟、略欠韌度}~

















露筍豚肉卷{沾點醬油帶出鮮味}~

















鹽燒雞翼{香脆}、串燒海老{鮮甜彈牙,$38三大隻,超抵食},抹茶紅豆冰{抹茶香濃,亞安至愛,必吃},之前已經吃過多次,不拍照了。

















飯後到隔鄰購買雪糕及黑朱古力,回家慢慢嘆。

9 則留言:

naruto 說...

真富貴,我食大家樂咋

largeheadboy 說...

啲潮流話咁快就過~
不過假日午市都仲有人等下位

maymay 說...

naruto:
有幾富貴,我都成日食大哈樂、美針、麥當當啦~

大頭:
其實稻庭串燒都好出色架,希望佢唔好將貨就價,好驚冇好野食呀~~

cwLoretta 說...

Wah 芝士年糕 looks good! deep fried anything is good!

supageti 說...

係啦,最近行過幾次都唔見有人等位,希望唔好執啦 ~~~

maymay 說...

cwLoretta:
芝士年糕真係炸得好靚,不過年糕本身質地唔夠煙韌,如果唔係仲正呀~~

師姐:
我諗平日唔駛訂位lu,真係好驚佢會執!

Rempei 說...

去稻庭食1個lunch等於我平日係公司叫10日飯盒+Zero coke的價錢,要執都唔容易~~

ROY 說...

d串燒得呀?有得諗有得諗~

maymay 說...

薯嘜:
人家由日本空運材料過來,日圓又高企,舖租又貴,人工又唔平,若然生意唔好,一樣做唔住呀~~

我平日公司包lunch,慳慳埋埋就可以來呢樹吃一餐啦~^^

萊萊:
下次一齊去擦餐勁嘅~