2010年3月28日星期日

心太懶

最近很懶,疏於網務,拍了照片也無心上載,今日稍稍振作,說說瑣碎事。

早年屋苑入口兩旁種滿大葉榕,每年換葉都散落一地,非常壯觀;隨著多次暴風侵襲,老樹倒下逾半,幸好餘下數株風釆依然,葉落如昔,長出嫩綠新葉甚有生氣~

















春天又到,木棉樹十天前已花朵滿滿~

















跟亞蘇煮了腩肉炆蓮藕,非常美味,給自已九十分~

















亞安這兩天抱恙,腸胃不適,給他煲了綿滑的免治瘦肉粥~

















就是用這個湯鍋煲粥,效果非常理想,推薦~

20 則留言:

largeheadboy 說...

係喇,無心機寫就無心機寫
無計呀~

maymay 說...

大頭:
唯有聽其自然~~

supageti 說...

又賣廣告,哈哈!

炆蓮藕我鍾意食粉夾淋既,但腩肉就要有少少咬口 ~~ ^^

maymay 說...

師姐:
好野要同人分享家嘛~^^
(不過呢個鍋做煲仔飯唔係好掂呢)

咁要先炆蓮藕後下腩肉,至做到你嘅口味喎,你自己係咪咁煮架呢?

supageti 說...

我好少煮依類餸,老公唔多喜歡食 ~~

naruto 說...

我都懶,不過係懶執屋

supageti 說...

我覺得其實好多人都好似對寫卜失去左興趣,有啲轉左去飛史卜,有啲索性唔寫,由得佢荒廢,就好似爛尾遊記咁。

maymay 說...

naruto:
你寫卜又真係好勤力,抵讚!

師姐:
我都開始冇乜興趣喇,生活平淡,寫黎寫去都係果d,自己唔悶人地都悶啦,係咪~~

largeheadboy 說...

我依家只係但求一個一有篇~ :p

supageti 說...

唔 ~ 平淡生活都有唔平淡既野,睇下你食/買左咩好野都開心呀,我最欣賞你好細心留意周圍啲野 ~ 有心機/時間就寫,無心機/時間未算囉,做到例行公事咁就無必要 ~~~

largeheadboy 說...

係一個禮拜有一篇
嗱,證明我真係病呀~

naruto 說...

to: maymay & 大頭:
一個星期一篇囉。。。無理由一個星期都無野可以寫掛?

你咪當自己係忽週/壹週/face/姊妹,刮自己呢個禮拜最勁果單出嚟囉

maymay 說...

大頭:
"一個一有篇",我証實你精神有病囉~~

師姐:
話時話,呢期真係冇好野吃過呀,等我摷番d陳年野寫下先,hehe~~

naruto:
咁等我又"一個一有篇"啦,哈哈~~

lau2tang 說...

你地出周刊,我就想出月刊~
真係無乜動力,有時想到題材,但一返到屋企,都撻係梳化睇電視就算。

maymay 說...

劉鄧:
唉,呢樣野,真係大家咁話囉~~

naruto 說...

原來分開報紙/周刋/月刋,仲可以係季刋㖭

maymay 說...

naruto:
鍾意乜刋就乜刋啦~^^

Rempei 說...

我呢輪都好懶寫blog,也許我是時候收檔了~~

maymay 說...

薯仔:
冇所謂啦,個人唔收檔咪得囉~^o^

naruto 說...

To Rempei:
唔比收檔,快D寫。。。