2010年4月17日星期六

感謝日


感謝大頭請飲啡~

















感謝薯嘜手信~

















感謝老師手信~

















感謝小妹手信~

















要感謝大家陪我去滴滴金吃飯~

14 則留言:

ROY 說...

我仲飲左兩杯添呀~ 多謝#2010~

lau2tang 說...

多謝,大頭さん。
多謝,老師。
多謝,薯嘜帥哥。
多謝,小妹。

Ellen老師 說...

我就要多謝我個老闆,比我有工開,仲有糧出,咁先有得去旅行!

supageti 說...

識大頭咁耐都好似未請過我飲野食野喎 ~~

maymay 說...

萊萊:
唔肚屙都偷笑啦~~

劉鄧:
我代佢地講:唔駛客氣~^^

老師:
咁我駛唔駛多謝我老闆呢呵~

師姐:
唔係呀化,有冇記錯呀?

largeheadboy 說...

唔駛客氣,有來有往啫~
師姐,咁幾時得閒賞面飲杯琲呀?

supageti 說...

師妹 ~~~ 我出晒聲人地都係係咁意叫我飲杯琲咋 ~~~

maymay 說...

大頭:
我冇諗咁住請番你喎,呵呵~~

師姐:
請飲啡對大頭師奶黎講,係最闊佬嘅事,你好大面子架喇,已經~~~

小頭 說...

maymay 大豐收呢,所以都好想朋友去多 d 旅行 ^^。

今早開了包杏仁酥吃,好好味啊差點停不了口,多謝。

個碟普寧豆腐好熟面口...

maymay 說...

小頭:
我久不久就大豐收,好開心呢~

唔駛客氣,呢款谷肥我一次幾乎可以隊晒一盒~^^

咪就係果度囉~~

largeheadboy 說...

師姐如果咁賞面
整多件 cake 又如何~

supageti 說...

哇哇哇 ~~ 受竉若驚呀我 ~~~ :P

lala 說...

請問可唔可以放大一張"醍醐味"?

maymay 說...

lala:
呢度有得睇~
http://maymay-jp0811.blogspot.com/2009/01/day-5-27-11-2008.html