2010年3月15日星期一

名苑慶生

與姊姊同月同日生,趁周末假期提早到尖沙咀名苑慶祝生辰。

姨甥細細、丁丁送贈夫婦合作自家製柚子蛋糕豬肉乾,以及我的至愛品牌小皿,非常感謝!


















座位自成一角,店家以布簾分隔鄰座,猶如一個小廳房,相當舒適。食物大致良好,招呼亦恰到好處,價格相宜,大家都非常滿意。

















醬烤骨、口水雞、脆皮雞、西蘭花炒帶子、飽汁鵝掌、欖角蒸倉魚獲得高度評價~






皮蛋酸薑、勝瓜、鹹蛋蒸肉餅及送贈的湯丸,不吃也罷!

14 則留言:

丁丁 說...

May姨(婆),

Happy Birthday!!!!
身體健康!!!!!

小小心意,希望妳喜歡~

小頭 說...

祝 maymay 生日快樂身體健康,今年再創日遊食玩買高峰 ^^

largeheadboy 說...

網主每次出街食飯都一抽二抽咁返屋企喎~

預祝網主生日快樂、身體健康先!話時話,幾多號正日呀?

largeheadboy 說...

今日呀今日呀原來!網祝主事事如意、日遊常有呀~

maymay 說...

丁丁:
你地心意絕對唔小,我巧鍾意,多謝晒!

小頭:
多謝多謝!
你幾時又出發呀?

大頭哥:
所以冇環保袋係唔得架,hehe~~
算你醒目啦,多謝!

supageti 說...

同姊姊同月同日生又真係幾特別喎 ~~

如果我出世果個月唔係閏月,舊曆生日就會同老哥同月同日。^^

naruto 說...

May姨(婆),

Happy Birthday!!!!
身體健康!!!!!

我又嚟先!

lau2tang 說...

Happy birthday~
最緊要身體健康!

maymay 說...

師姐:
我都覺得同月同日生好得意,一齊慶祝特別開心~^_^

naruto:
叫maymay婆婆得架喇,我受得起~^O^

劉鄧:
多謝您!

Rempei 說...

大個女喇,要聽聽話話喇!
Happy Birthday to you~~~

ROY 說...

係喎,原來星期日都係b朗舊曆生日喎~
年年有今日~歲歲有今朝~ 恭喜恭喜~

maymay 說...

薯仔哥:
聽邊個話?
多謝~^^

萊萊:
唔係呀化,b朗舊曆生日都唔記得~~
多謝!我都祝b朗快高長大,開心愉快!

小妹 說...

生日快樂!
至愛品牌小皿會點用呢?
焗布甸?

maymay 說...

小妹:
冇焗爐呀,暫時做左裝飾品~^^