2010年3月3日星期三

霸王請食飯

剛成為霸王山莊會員,便獲贈一佰大圓現金券,集團出手顯見大方。

昨晚兩口子又急不及待,把那現金券幹掉,以免逾期作廢。

















除生煎包外,其餘食物都祗及合格線。

山東手撕雞沒啥雞味,但用來蘸的汁(沒拍照)則很不錯~































湯年糕比麵條遜色得多,不會再吃~

















生煎包好吃,安哥都話要安哥~































高力豆沙,並非即叫即做,有番叮之嫌~

















此店人手不足,又不設訂座,晚市超過六時二十分就不好來了,否則要有呆等最少一小時的心理準備。

8 則留言:

Rempei 說...

下次我去幫襯,講出您手機電話,係味都可城$100大圓呀?

naruto 說...

你上次又話好好食嘅?

maymay 說...

薯嘜:
邊有咁大隻xx隨街跳呢~@@
不過下次會問下係咪講會員號碼就有九折先~~

maymay 說...

naruto:
上次冇吃過手撕龜同年糕呀~
高力豆沙今次即叫即到,唔係新鮮炸出來,個皮有少少硬,肯定係番叮!

Ellen老師 說...

咁樣~~即係好返啦!

咁樣~~仲去呀?有人要求好高喎!

supageti 說...

肯定係冰鮮龜啦 ~~~ :P

唔係話我嘛?我要求好低咋喎,哈哈!

largeheadboy 說...

新城市邊一間都大排長龍架喇~
大魚大肉,即係好番晒喇!

maymay 說...

老師:
係美食治療呀~^o^

師姐:
嫩雞煨麵d龜又好有龜味喎,攪到我以為全部龜都會好食添~>_<

一定係話你呀(幾大都入你數啦,哈哈~~)

大頭:
錯喇,假期就係,平日都唔係間間咁旺架。
我病親都好胃口架~^^