2010年3月16日星期二

星期日

星期天亞安放假,晨早打完波食過早餐,二人又出城繼續吃。

先往久違了的映月樓,點心依然美味,坐在窗旁位置很開揚,可惜霧大,看不清對岸景象。結帳時服務員說獅子咭有八八折優惠,嚐了丁點甜頭,大樂!






















文化中心海旁正在舉行青年馬拉松音樂會,邀得老牌歌手大AL作演出嘉賓,歌是唱的不錯,但我還是不喜歡他的嗓子,加上現場音響效果差勁,非常吵耳,走為上著。


























在尖沙咀閒逛一會,心思思又走到唯一吃粢飯豆漿煎鍋貼,正!

















乘車往旺角途中,跟上年一樣,又遇上法輪功打鑼打鼓大遊行,幸好不是往對面路線,否則不知塞車到何時。

















傍晚外賣漢年鹽焗雞回家做飯,飯後吃著龜苓膏煲碟,然後一覺安睡到天明。

9 則留言:

largeheadboy 說...

網主好好胃口喎!
呢隻龜苓膏得唔得呀?

supageti 說...

我都好耐無去映月樓飲茶 lu ~ 不過星期日就咪搞我 ~~~

maymay 說...

大頭:
有好野食實好胃口啦~^^
好得,一d都唔苦,而且消委會檢測過,話成份好高。
吃過鴻x堂果隻,苦到亞媽都唔認得!

師姐:
果日又唔駛等好耐喎,十幾分鐘就有位。

naruto 說...

龜苓膏煲碟...

材料:
本地龜苓膏一碗
法國煲一隻
日本紙碟兩隻
糖小量

將所有材炓加碗水煲至一碗即成

maymay 說...

naruto:
係呀,獨家秘製龜苓膏煲碟好好味架,
hehe~~

largeheadboy 說...

我今日去咗漢年食雞,諗起網主你呀~

ROY 說...

maymay姨,係咪聽日返工先寫blog呀?

maymay 說...

大頭壽:
諗起我有乜用,入來都唔搵我,哼!

萊萊:
唔駛等返工,寫左啦~~

largeheadboy 說...

唔知你有冇出城食好野吖嘛