2008年12月4日星期四

安安廚房

旅行回來後第一次在家吃晚飯,全是亞安的「作品」,還有外援「即食北海道十勝洋蔥湯」,兩餸一湯,十穀飯任裝,好美味啊!
















梅菜蒸肉餅 (比我做的還好吃)~~
















灼菜心 (時令蔬菜,十分腍甜)~~
















即食洋蔥湯 (附洋蔥粒,香濃可口)~~






























十穀飯(吃得健康)~~














飯後甜品 (三色白玉及抹茶紅豆燒餅) 滿足矣!~~

11 則留言:

匿名 說...

我覺得燒餅都係一定要有紅豆,我食過tiramisu味,都係好似差咁o的.

supageti 說...

你就好啦,我今晚又係食麵包。

largeheadboy 說...

全部都好想食啊!
幾時招呼我地坐下呀?

maymay 說...

lala:我都係咁話,所以買兩款都有紅豆~^^

師姐:妳今晚唔係出街吃好野咩?

大頭:你招呼左我先啦~~

supageti 說...

買完野就拿拿林番歸 lu ~~

匿名 說...

wa...may姨公好掂wor....(^3^)
梅菜豬肉...豬豬啱食wor...haha...

maymay 說...

丁丁:下次黎我屋企叫may姨公整俾你地食~^^

匿名 說...

撑枱腳~令人羨慕呀~~

匿名 說...

yeah!!!!好呀..好呀....

lau2tang 說...

梅菜豬肉最難整得好食~
你就妳啦,有個識煮餸ge honey~
我嗰個淨係識食架咋~

maymay 說...

薯嘜:你都成日同薯嘜嫂撐架啦~~^^

劉鄧:亞明哥識得修理雪柜咪仲叻!