2008年12月27日星期六

留港消費

友人趁聖誕假期紛紛出埠旅遊,我則選擇留港消費,振興香港經濟(扮偉大,嘻嘻!)。

與亞安晨早打羽毛球出一身汗,吃過早餐,亞安先找牙醫檢查牙患,二人會合後齊往旺角購買鬚刨零件,再到尖東利苑吃午飯,然後便開始購物旅程,經過一輪掃貨,按照原定計劃,到尖沙咀Habitu吃下午茶。


入坐前侍應提醒已到最後落單時間,趕快點了早已選定的二人套餐,吃罷已是六時多,套餐份量不大,胃納仍有不少空間,索性連晚餐一起吃,追加一碟意粉及薄餅,大滿足才結帳回家去。


午餐@利苑~























{最愛有筍粒的蝦餃}




下午茶及晚飯@Habitu



































二人下午茶餐~






















大海蜆白酒意粉~
{蜆肉鮮甜肥美、意粉軟度適中、若酒味濃一點更好}






























黑松露菌辣肉腸菠菜薄餅~
{黑松露菌份量慷慨、辣肉腸則嫌太少}































長條麵包沒啥特別,沾了欖油都不覺好吃~















買、買、買,每人兩件~












13 則留言:

匿名 說...

我依個假期飲飲食食+買野都駛左唔少錢......

匿名 說...

買定件戰衣下次遠佂東洋咁喎~~

supageti 說...

依幾日我地晌北京好慳儉,用左千二蚊人仔左右 ~

maymay 說...

萊少:振興經濟嘛,冇所謂啦~^^

薯嘜:個背囊用黎走佬,d衫著黎去飲,哈哈~~

師姐:大陸消費又真係平過香港好多嘅,不過我暫時都唔想去住~

supageti 說...

北京消費都唔平,只係想洗都無地方啱洗,哈哈 ~

lau2tang 說...

所以話留係香港,未必可以慳錢ge~

maymay 說...

師姐:咁咪仲好,慳番,呵呵~~

劉鄧:絕對夠去一程短線日本呀!

largeheadboy 說...

你就好喇,有得去食 HABITU 下午茶,我今日下晝食咗三文魚子蟹糕蟹肉三色丼咋!

maymay 說...

大頭:係咪响樹曬命呀!

匿名 說...

哎呀~ maymay你攪到我好想去HABITU食tea呀!

maymay 說...

小妹:
去啦,d野食唔錯架,不過碟頭就略細囉~^^
我下次都想試下牛扒同魚呀~

naruto 說...

香港始終有你

happy new tear

maymay 說...

naruto:希望大家都咁happy!^^