2008年12月12日星期五

貼心禮物

劉鄧師傅知我常咳,送贈{濃縮川貝杏仁露},好味~






















燕窩糕 (質感煙韌,味道像吃香蕉糕,已全送進肚裏)~


意粉師姐送贈{麵包電筒},Q爆~





{楓葉饅頭}也很好吃~


Ellen老師送贈潤手羔,滋潤我玉手~

8 則留言:

supageti 說...

個電筒真係好卡娃兒 ~ 我都差啲鍾意左佢 ~~

largeheadboy 說...

麵包超人個口打開個樣好抵死喎!

maymay 說...

師姐:
麵包個樣真係好可愛架,又開心,買個俾自已啦~

大頭:
係呀,好似你咁抵死架~^o^

匿名 說...

我都仲有兩聲咳,疵2啖杏仁露黎止止咳好嗎?

Ellen老師 說...

枝野~~我今日啱用

maymay 說...

薯嘜:留番半支過你~

老師:吓,邊枝野?大枝定細枝?^o^

匿名 說...

講笑咋~~我唔飲您口水尾~~哈哈~~

Ellen老師 說...

梗係食得個枝啦!