2008年10月21日星期二

小可愛

周末早上理髮後,相約四姐及姨甥{豆豆}一家三口吃午飯,隨後到{一田}超市買些簡單材料,齊齊回家弄晚飯。姨甥孫{家諾B}活潑可愛,逗得大家開懷大笑,這天實在愉快,放假要多來may姨婆家玩啊!

開心{家諾B}~



























多謝家諾B爸爸{米高}送來紅酒,下次跟你飲勝~

17 則留言:

匿名 說...

咁大個都仲係B?
依位姨婆要食多D檸檬lu~

supageti 說...

我個表姪孫睇怕都娶得老婆 lu ~

largeheadboy 說...

呀姨甥仔真係笑得好燦爛呀!^t^

maymay 說...

萊少:响may姨婆心目中,佢永遠係一個b仔黎架~

師姐:咁勁!

大頭:係呀,佢真係好開心冇時停架,學校老師仲話佢好多野講添~

supageti 說...

姨甥孫呀,帥哥 ~

Ellen老師 說...

1睇就知~~姨甥孫唔係坐定定乖人啦!

largeheadboy 說...

姨甥又唔同姨甥孫架?
我呢啲新派人成日搞不好啲稱謂~

supageti 說...

大頭叔輩份低至真,哈哈 ~~~ (快快閃)

Ellen老師 說...

姨甥同姨甥孫~~~明顯差1個字啦!
又點會同呀!大頭叔~~~

largeheadboy 說...

其實我唔知有姨甥孫呢樣嘢
即係邊個嘅邊個呢?

匿名 說...

姨甥個仔or女咪係姨甥孫囉~

maymay 說...

豉椒拔先生:
我和豆豆是~姨母/姨甥
豆豆和家諾B是~母/子
我和家諾B是~姨婆/姨孫

唔好話俾人知你係番書仔呀,冇好下場架~^^

largeheadboy 說...

其實哩~~

咦,我呢轉嘅字詞驗證係 oldkam
唔知有乜玄機?

匿名 說...

呀姨甥哥哥真係笑到停唔到咁喎~~

匿名 說...

嘩,幾張相,加幾行字,就有十幾個留言,俾我都笑啦。

largeheadboy 說...

姨甥孫呀薯嘜!
(扮吓代表先~~)

maymay 說...

大頭:即係驗到你係老野囉,呵呵!

薯嘜:有冇聽書架?好在有個代表幫手提你唧~

酸溜溜:各有前因莫羨人~~