2008年10月10日星期五

小小寶藏

友人rempei於國慶日送給我的禮物,令我記起有年姨甥女Decky也曾送來一盒同品牌的,當時還將那精美盒子保存起來。

跟亞安談起此事,大家都忘了放在那裏,二人立即翻箱倒櫃,終於找到,打開一看,原來裏面藏了數枚硬幣,其中四枚是1997年的特別版,甚有紀念價值。

左:rempei送贈,右:Decky送贈~

9 則留言:

supageti 說...

師妹好番未呀?唔駛再包雲吞喇啩?

啲銀殘左少少喎。

maymay 說...

師姐:
仲未好番呀,醫生食濕米架,睇左三次都仲未好!鼻水倒流,吞到喉嚨好唔舒服!

啲銀又真係幾殘,冇辦法啦,到手嘅時候已經係咁樣~

largeheadboy 說...

咦,咁啱我都諗住用呢個罐仔裝大餅喎~

仲未好番咁仲唔早啲瞓?聽日唔係又齋傾計架喇!

supageti 說...

得閒等我摷幾個新淨啲既俾你啦。^^

maymay 說...

大頭:
用黎裝大餅又真係幾好架,我覺得黑色呢個質地仲靚d添~

你兩個做乜又咁夜都唔瞓?師姐妳又唔乖嘞~~

匿名 說...

好似剩係見過個一蚊...

Ellen老師 說...

我都好似有~~

匿名 說...

黑色嗰盒係咪格仔餅? 惦唔惦?

maymay 說...

萊少、老師:呢幾款依家都好少見到喇~

薯嘜:係薄脆黎架,質地好鬆脆,但對我來說略甜了點,好味指數80分。