2008年10月6日星期一

小病初癒

星期六、日假期,就在病中渡過,祗有吃和睡,連久休復出的{沙田之友}羽毛球首場練習也不能參與,實在浪費!

星期日一早起床,帶著睏倦的身驅,渾沌的精神,走到球場為波友取場,並派發十月份的練習時間表,負責訂場的責任可真不少啊!


由於有波友未到,落場客串了幾球,即時咳嗽連連,馬上打道回府,吃過早餐和藥,又上床昏睡去。


有次鼻水直流,來不及取紙巾,鼻水滴到地上,令人啼笑皆非!


直到下午開診時間,再往覆診,年輕的醫生為幫不到我而抱歉,給我轉了些藥,今天已見好轉,如常上班,今晚還要赴大食會呢!

早上七時已場無虛席~

















英雄無用武之地~
















這是睡覺時包的{雲吞},這兩天包的是這裏的很多倍!
















轉了新藥~

14 則留言:

匿名 說...

都係個句, 流感要臥床休息才快好。

largeheadboy 說...

嘩,好核突啊你!

今晚笑咗一大餐,乜病都好番喇!^_^

maymay 說...

galaxy:已經卧左兩日床,今日見好番好多,才出去赴一早約定的大食會,不過今晚吃左好少野咋~

maymay 說...

大頭:仲好講,今晚笑到我喉嚨痛呀,賠醫藥費丫唔該~~

匿名 說...

嘩~~D雲吞多到淥黎食都可當一餐~~

maymay 說...

薯嘜:你仲核突過我呀!

lau2tang 說...

咁maymay你就快啲執好速遞過去畀新帥哥開餐啦~

maymay 說...

劉鄧:連妳都核突埋一份,真係唔係呀化~~^o^

supageti 說...

師妹好番未呀?

Ellen老師 說...

應該好番,至衰尋晚出左去【威】~~~

naruto 說...

連雲吞都POST出嚟,等我寫BLOG仲就住就住㖭!

maymay 說...

師姐:未好得晒呀,尋日瞓左半日,今日鼻水都未收晒,仲有少少頭赤赤。

老師:可能係出左去威,所以仲未好呀~

naruto:吓~你嗰d都叫做就住就住,我就真係就住喇,我淨係影雲吞皮咋,都冇影d餡~^o^

naruto 說...

如果下次肚瀉,咁。。。

maymay 說...

naruto:都係唔會影d餡~~^^