2008年1月30日星期三

爛攤子

太多的爛,不能盡錄,且看其中一部份~

喇叭線催到口乾,才鋪入牆身;白色的貯物柜做闊了2吋,放不進露台

















(圖一)廚房牆身未鋪好,就這樣裝上廚柜(看圖二)~

















(圖二)廚柜內隴膠板本來白色,郤做了黃色;熱水爐邊位還沒填好~

















可見過如此惡劣的手工,磚與門框空隙有幾mm闊~

















廚房及廁所的天花位置就是這樣的爛,裝上假天花後,用來養{小強}~

















廁所牆磚接口都是這個模樣~

















房門的木皮全是次貨~

19 則留言:

Ellen老師 說...

個師父真係相熟呀?

匿名 說...

唔…等我扮下專家先(咳!咳!)
圖一:後置喇叭線乜唔係應該做燈喉果時做埋?(一般來講是入喉);至於度尺問題嘛,事後好難追番是邊個責任…
圖二/三:我反而著意的師父有無落拉爆(的相睇唔到!)
圖四:的手工真是幾馬虎!
圖五:的確是無封口(師父偷雞!)
圖六:同上
圖七:因為唔知你用幾錢買、不予置評。
總括來講,閣下問題可分為幾點:
一:溝通不足
二:無科文在現場監工,由得裝修師父自把自為
三:工人水準不足,做事馬虎
四:年近歲晚,個個趕起貨
project management第一點、亦是最重要的一點就是溝通,呢方面似乎may may都有少少責任,因為就算幾熟的朋友,都唔可以話完全交晒比人,一定要預先講清講楚,今次算是一個教訓。
另一方面,出問題的地方,主要是無專人去跟的裝修師父做野,所以一定要同對方講清楚,一係搵個人從頭到尾跟番掂它,唔可以再比的人自把自為;一係搵第個接手。

largeheadboy 說...

嘩,大早搵樓上嗰位跟裝修喇!
真係有冇可能成兩個月間屋仲係咁呀!
繼續畀個微笑你吖!^t^

匿名 說...

一於出城食多d好野~

supageti 說...

你班友仔米o係 maymay 傷口度洒鹽 ~~~

maymay 說...

老師:就係熟人我至咁信佢呀~

阿明:你的分析好正確,亦好心水清。我真係太過信人,心亦太軟,這是我的缺點,今次教訓好大!
度尺方面佢都承認係疏忽左,個柜都已經收番再改;泥水師傅都換埋(唔知係佢炒人定人炒佢)。溝通方面的確唔掂,無論係佢同我,或佢同裝修工人;我叫佢多d入黎現場睇下,佢總用藉口拖延,話一定會幫我跟進,叫我放心,佢會當係自已屋企咁做!
錢已經俾左大半,而且年尾流流,冇可能揾過第二個做啦!
依家阿哥已經日日入黎幫我跟喇~

大頭:早知阿明咁在行,請佢做科文監場好過~

萊少:尋晚响沙田{博多拉麵}食左個牛肉鍋烏冬,又幾好味喎~

師姐:佢地關心我啫~

supageti 說...

師妹:其實都唔知講咩先啱,希望工程順順利利,你同安哥早日有番個安樂窩。^_^

lau2tang 說...

Maymay,
唔知點安慰你好,不過,總會搞返掂嘅,喺損失金錢和時間囉。

maymay 說...

多謝師姐同劉鄧~^_^

我一陣放工又要去砵蘭街喇~

Ellen老師 說...

又係錢解決問題~~

匿名 說...

咦,你之前話間拉麵好難食架?

匿名 說...

講笑咩、我邊有時間呀!
真正跟野就唔係收工望望咁簡單…
(唔係我一早走出來秘撈喇!)

匿名 說...

sorry…
講漏咗、以上所講的同錢無關!

maymay 說...

roy,
好難食果間係西田樓下間{讚岐烏冬},
好食呢間响citysuper下面。

Wordy 說...

一個星期沒上來,看了電郵,馬上過來,調子全變了!幫不上忙,只能默默祝福你。待您搞定裝修事情,再約你吃飯。

本以為在前天工作主要的部份能夠順利殺青,怎料昨天才剛貼文,麻煩就接踵而來(老闆連續兩天失蹤,一切由我頂上,已不是第一次,也沒為此生氣),嗓子有點啞了。有人想找我「祭旗」,衰在我心水清,人又寸,個飯碗暫時仲保得住。

maymay 說...

wordy,
感謝你的祝福!
這個新年我真的要在中轉屋過了,而且可能要住到月底;連日來看到一些裝修工人的惡形惡相,原告變被告,人心竟會如此的醜惡,受了不少委屈,現時心情跌至谷底!

工作的事,深信你能順利解決的,以你的才華,我從不擔心呢~

Wordy 說...

你的境況,我大概猜到幾分,挺過最壞的日子就行。

工作的問題是其他自私的人造成的,我做好本份就夠,也不太擔心,謝謝祝福。

匿名 說...

手工真係好差, 自己跟進, 叫個師父孰番好佢至比錢。

maymay 說...

galaxy,
還有很多的爛你未看到,真係慘不忍睹呀!
現在唯有求神拜佛望早日攪掂啦~