2008年1月9日星期三

收獲甚豐

繼上兩個月意粉師姐及大頭壽外遊之後,飯聚時大派手信,maymay有得食又有得拎;聖誕時亞明及Ellen老師又送給我禮物,未及言謝之際,話咁快夢幻組合(劉鄧、Ellen、大頭壽、Ricky)亦已日遊歸來,手信收不停,幸福、幸福!

希望各位多多外遊,帶來多多手信,多謝多謝多多謝!























{ 鳴謝 ~意粉、劉鄧、老師、亞明、大頭仔 }

8 則留言:

supageti 說...

做咩 d 茶會咁裝嫁?

匿名 說...

實在見笑了!
至於製作方法,我已上載,有興趣可看看,內有詳細解釋。

lau2tang 說...

真喺好多噃!
下次都喺三個人夾分買一份算囉!

Ellen老師 說...

下次全部人1齊去旅行,咁就唔駛買手信啦!哈哈^^

largeheadboy 說...

下次到你派手信喇!

匿名 說...

我記得個葛餅好鬼好食o架!

匿名 說...

係呀,你地去多d啦,我晌度"坐食山崩"~ :p

maymay 說...

師姐:呢樽係亞明泡俾我嘅愛心綠茶。

亞明:實在好多謝你。

劉鄧:你臨去旅行前都係咁講,終於三個人帶左五份手信返黎,開心死我~

老師:都係妳最聰明!

大頭:呢樣我識做啦,不過你要等多半年喎~

小妹:上次响宇治隨手買左幾盒,當晚就成為我地嘅消夜,發覺勁好味。不過d質地放多幾日已經唔同晒,冇新鮮果時咁軟熟lu。

萊少:係坐享其成定坐食山崩?