2008年1月28日星期一

心碎

曾經將一切交託於你,曾經把你當是好朋友,對你的錯作出包容,對你的申辯、拖延,都看作理所當然,因為相信你也把我當做朋友,我的事等如你的事(這是你說的)。

你和我哥哥相識廿年,雖然還是第一次跟你見面,我貫徹作風,把兄姐的朋友看成自已的朋友,你給我的報價單,從沒半點懷疑,也沒跟你議價,因為我相信你不會欺騙我。

昨天,看清楚了,明白了,心碎了,原來我祗是你眾多米飯班主的其中一個,一切的承諾都是耍我,你啥也沒做過!

由原訂的四十八天,拖延至今已經六十四天了,還是爛攤子一個!

請告訴我,新年是否仍要在{中轉屋}過?

11 則留言:

匿名 說...

呀...咁大鑊仲係爛攤子...!!
咁有無搵你阿哥出面交涉下呀?

匿名 說...

哎呀~是小妹勾起了你的傷心事嗎?
真不好意思....慢工出細貨呀, 你要開開心心過新年哦!

Ellen老師 說...

maymay~~
唔係化~~1於唔比錢啦!

supageti 說...

師妹:d 裝修佬係下巴輕輕嫁喇,加上又係年尾旺季,一於搵阿哥幫手追追。

largeheadboy 說...

既來之則安之
唔好畀佢搞到心情差呀
傷身呀!
過年對住道綠牆都別有一番味道啊!

lau2tang 說...

Maymay,
勞氣都於事無補,惟有盡量跟實些!

maymay 說...

roy, 師姐:就係阿哥入黎睇左,指出錯處,我地先知大鑊;依家阿哥幫我鞭策佢,希望好d啦~

小妹:傻啦,又點關妳事呢,多謝關心就真。

老師:就係因為太信佢,已經俾左三期錢喇(即85%),剩番15%,如果要同佢計,都未必夠扣呀!

大頭、劉鄧:自從由鋪地磚出事開始,心情已經唔多好,最慘係朋友嘅關係,我同老公都唔想同佢反臉,谷住谷住,攪到有d抑鬱添!

我地已經盡量放鬆嫁喇,但係鑊鑊新鮮鑊鑊甘,好難頂呀))))))))))

匿名 說...

咁有無多的相睇下?究竟是依家攪成點?重有無得補救!
不過恕我直言,你地不如趁依家度下新年去邊樹‘度假’會好的!
…呢句說話是識先至會講的。

largeheadboy 說...

畀個微笑你吖!
^t^

supageti 說...

師妹:唔好咁閉翳!同安哥出城食多 d 好野補番數啦!

maymay 說...

阿明:救就有得救,不過唔知要幾耐至救得番!尋晚帶左相機影爛攤子,影左幾張就冇電,一陣放上黎俾你睇下。
老公新年冇假放,邊有得外遊吖~

大頭:多謝你!

師姐:這段日子,我都係依靠美食治療,先至冇咁愁咋~