2008年2月4日星期一

恭賀新禧

農曆新年又到,由於maymay公司明天下午三時開始春節假期,直至年初八才開工大吉,{中轉屋}又沒能上網,故在此先向各方友好拜個早年~

祝各位新春大吉、身體健康、萬事勝意!

15 則留言:

supageti 說...

師妹:今日立春,所以已經係鼠年。祝你和安哥身體健康!諸事大吉!

maymay 說...

多謝師姐,我都祝妳夫婦倆如意吉祥!

lau2tang 說...

祝Maymay新的一年,諸事順意、龍馬精神。

Wordy 說...

萬事勝意!

maymay 說...

多謝劉鄧!
我祝妳家肥屋潤,事事順利。

maymay 說...

多謝wordy!
祝你身體健康,工作順利,好運齊來!

匿名 說...

咁我都祝你來年順順利利、新居早日入伙.

largeheadboy 說...

突然感到很有新年氣氛啊!
假期要好好休息呀!
新居快啲順利埋尾啊!

maymay 說...

多謝阿明、大頭!
祝你地新年行好運,工作順利,身體健康!

匿名 說...

祝你安居樂業,大吉大利!

Ellen老師 說...

放心吧!會好運齊來啦!

supageti 說...

師妹:祝你事事順利!龍馬精神!財源廣進!安居樂業!

largeheadboy 說...

哈哈!呢度到初八之前都冇王管呀!
等我 post 啲明星相上嚟先!^^

匿名 說...

成十日無網上咪好悶?
大頭你諗住post d閃咭上黎呀?

祝maymay家居裝修早日完工~事事順境~~

maymay 說...

多謝小妹、老師、師姐!

大頭:係咪想我同你[開年]呀~

roy:好在日日都出左去拜年先冇咁悶咋,今朝仲打左場波添~