2008年1月21日星期一

四美打邊爐

四位姊妹早已約定上星期一晚六時半,於九龍城{大邊爐}飯聚,碰巧天氣轉冷,打邊爐正好暖暖胃。

這店是樓上舖,裝修新淨,大小桌合共祗有八台,地方不太寬敞,但坐位尚算舒適。食物材料非常新鮮,以游水海中蝦及三秒腐皮最出色,四寶丸則以墨魚丸及蝦丸最鮮甜彈牙,牛肉則令人失望。


意粉和老師相約下次結伴遊日,令某人為之心動,即時盤算撇甩家中老伴大計,非常攪笑。

姊妹談心四小時間,maymay{又}收到手信兼有順風車坐,豈不快哉!








6 則留言:

supageti 說...

師妹終於出馬喇,哈哈!

天橋立 kitty,人見人愛,車見車載 ~

maymay 說...

師姐:
慚愧呀,遲左一星期先post出黎~
其實劉鄧已經送左兩份手信俾我,但天橋立kitty實在可愛,又唔容易買到,所以好貪心咁叫佢送俾我囉~^_^

劉鄧:多謝晒!

Ellen老師 說...

我買左幾款天橋立 kitty呀!

lau2tang 說...

Maymay,
唔駛客氣喎!
搵日打開牌,你鬆我兩章咪得囉!

largeheadboy 說...

嘩,有牌打呀!(眼睛發大)

maymay 說...

老師:有幾款咁多,攞d過黎吖唔該~

劉鄧:咁妳執位記住坐我下家喎~

大頭:諗起你兩眼發大~好樣衰呀)))))))