2011年5月31日星期二

Chole滿月宴

Chole滿月了~



































用小狗公仔作簽名冊,好可愛~

































應該是"安叔公"才對啊~

















用了多款氣球做裝飾,喜氣洋洋~





18 則留言:

naruto 說...

點解要不斷提人地佢係個girl嘅?

新鮮人 說...

因為佢真係girl囉!

largeheadboy 說...

肯定係安叔公唔係安舅公?
咁 chole 點叫你呀?:p

l.minor 說...

隻狗真慘,俾人畫到花哂~

ROY 說...

有無張打開眼架~

無紅雞蛋既?

supageti 說...

我都覺得隻狗狗好慘 ~~~

maymay 說...

naruto:
可能想幫佢揾定襯家呀,哈哈~~

新鮮人:
唔該晒~^^

大頭:
安安個姪仔個女,梗係叫佢叔公啦,講極都唔明架~~
我係叔婆。

l.minor,師姐:
兩位放心,Chole會好錫狗狗架~^^

萊萊:
Chole全程都瞓,間中睜一睜眼又瞓番,影唔到呀。
點會冇紅雞蛋呢,唔記得影啫~~

ayclui 說...

好熱鬧呢~
以前我唔鍾意細路仔, 依家老咗又覺得佢地幾過癮...

maymay 說...

ayclui:
咁你生番個啦~^^

ayclui 說...

maymay: 我生番個?咪啦, 我人老珠黃生唔出啦~ ^^
都係投資喺D 姨娚同姪兒度實際D~

lau2tang 說...

依家老咗又覺得佢地幾過癮...<--- x2

前日團友C帶埋個孫同的自家糉返黎探我地,嘩!佢個孫得意到吖,真係想抱咗佢返屋企。

Rempei 說...

小朋友額頭上的絲巾真是捆得有心思~~~讚!

maymay 說...

ayclui:
我都係~^^

劉鄧:
叫阿女生個孫過你湊啦~~

薯嘜:
唔駛捆架,買返來套在頭上就得架喇~

lau2tang 說...

咁快?好玩ge階段呀!

lau2tang 說...

點解我個留言會食咗兩行架??
我原本係話:咁快? 都係等我退休先啦!我唔想再錯過了bb最好玩ge階段呀!

maymay 說...

劉鄧:
呢排留言順唔順利呀?
個孫出世你咪即刻退休囉~^^

lau2tang 說...

留言順利呀!無問題~
我想即刻退休添!但都仲未儲夠老本,唔退得住呀!

maymay 說...

劉鄧:
休得耐又悶架啫~@@