2011年6月11日星期六

窗外

我家窗外,嫣紅翠綠,每望一眼,心曠神怡。

Maymay廚房窗景,陽光照得樹木份外青翠~








































客廳窗外,從前是沒有面前這幾座「頂心杉」的喲~



16 則留言:

新鮮人 說...

有咁嘅厨房景,
已經很好很開揚了,
煮嘢都醒神啲呀。

naruto 說...

香港地有幾多人個屋企嘅景會無頂心杉架

supageti 說...

你屋企算開揚啦 ~~~ :)

largeheadboy 說...

見住啲又紅又綠嘅野都幾開心喇~

supageti 說...

樓上:見住啲又金又啡既野開心啲囉我 ~~~ :p

naruto 說...

樓上:又金又啡...呵呵呵,即係C呀?

maymay 說...

新鮮人:
係呀,我最鍾意廚房個窗架^^

naruto:
舊時冇架~~

師姐:
當初揀樓時有東南單位我都唔要,就係愛上呢個山景,冇頂心杉,又冇公路,個山有D田,又有小屋仔,巧正!

大頭:
春天仲有粉紅色嘅洋紫荊添呀~~

師姐:
你好似講緊鳴門最鍾意果D.....囉 ^o^

supageti 說...

師妹:咪陪果隻野癲啦!帥哥見紅(紅底)綠(青蟹)開心,我就金(金牛)啡(大牛)開心啲。:p

maymay 說...

哈哈,癲下至開心呀~~

galaxy 說...

今時今日屋企窗外還可見到咁多樹,算好了。

Rempei 說...

做咩忽然望往隻窗咁耐~~~

maymay 說...

galaxy:
係呀,所以我好滿足架喇~^^

薯嘜:
唔係忽然,係經常呀~~

小彭 說...

咁多綠色, 睇見都好開心呀~

ROY 說...

有無的返工趣聞寫下呀網主~

supageti 說...

樓上:又唔見你寫下返工趣聞?

maymay 說...

小彭:
身心舒暢呀~^^

萊萊:
做到隻牛咁,邊度得黎趣聞~@@

師姐:
咪係,又唔見佢寫下喎~