2011年5月10日星期二

亞里沙八個月

亞里沙八個月大了,愛笑愛玩,有四顆小白。


















































13 則留言:

ROY 說...

嗯,要食奶咀既......

largeheadboy 說...

咁快就九個月喇~

新鮮人 說...

超可愛,
好想錫佢臉豬一啖啊~

supageti 說...

好想抱抱呀 ~~~ :)

naruto 說...

隻手肥嘟嘟,好似節瓜呀

maymay 說...

萊萊:
奶咀係用黎安撫BB架嘛~~

大頭叔:
啱啱八個月咋

新鮮人:
我想咬佢一啖,哈哈

師姐:
亞里沙唔怕生保,係人都跟架

naruto:
最近修左身,冇咁節瓜喇~~

小彭 說...

我家彭少爺仲有幾日就十個月, 得兩隻牙仔咋!

largeheadboy 說...

咦,點解我寫咗九個月嘅?

maymay 說...

小彭:
係啦,我都覺得亞沙牙仔出得好快,仲好大隻添~~

大頭叔:
老人痴呆呀~^o^

supageti 說...

我最鍾意亞里沙戴小紅帽同口水肩果張,得閒就會開黎睇下,百睇不厭呀 ~~~ 哈哈 ~~~

maymay 說...

小彭、大頭:
上次回覆你地嘅留言唔見左,到依家仲未蒲頭~@@

師姐:
亞里沙係開心bb,瞓醒睜大眼就笑,又聰明,好得人鍾意~^^

ayclui 說...

我最鍾意亞里沙戴小紅帽同口水肩果張 X 2
D BB眼好鬼純真~

maymay 說...

ayclui:
bb淨係諗吃同玩,純過亞真~^0^