2011年5月3日星期二

原來也發生在我身上

今天下午在某中醫診所接受針灸治療,回家後電視新聞正在報導,前南韓總統盧泰愚近日因嚴重咳嗽,檢查後發現,早年的針灸竟然有一支針遺留體內,並已進入肺部,至於針頭如何進入肺部,原因不明,我們邊看電視邊在討論,嘖嘖稱奇。

稍後往廚房做晚飯,阿安在我背後說有支針仍插在我頸上,我還以為被戲弄,邊笑邊轉身,赫然看見他手上拿著一支針,原來這種事情也發生在我身上!









19 則留言:

小彭 說...

我笑... 不過又覺得好恐怖... 叫安哥再check真d好喎...

largeheadboy 說...

點可能架?我懷疑安哥整古你架~

naruto 說...

鬧鬼個醫生

小妹 說...

好驚喎?!

ROY 說...

唔係化, 個針炙師父點搞架!
定係阿安哥睇左星期六or日個魔術比賽, 搵你練習呀......

supageti 說...

個醫師好唔小心喎 ~~~

依次安哥水洗唔清啦 ~~ 哈哈 ~~~

l.minor 說...

唔係呀?咁都得?

maymay 說...

各位:
其實個女醫師好好人,我諗佢係太忙太攰,而且我坐個位燈光唔夠,支針又插在我髮腳,俾頭髮遮住,佢睇漏左啫,我係體諒佢嘅。
一陣會帶埋支針去揾佢,要證實有冇斷,如果長度短左就要照x光,同埋要佢日後要小心d

新鮮人 說...

理解和接受是兩回事,
醫生是一行專業的行業,
因為事關人命,
不可以有任何藉口,
也不可以有任何錯誤,
一定要非常小心的。

largeheadboy 說...

茅斷到啊呵?呀醫師有乜野講呀?

maymay 說...

新鮮人:
希望醫師日後小心d啦~
其實呢,聽講話針灸係經常收漏針架~>_<

大頭:
茅斷,好在~
醫師話唔好意思,同埋問我幾耐之後發現,有冇唔舒服咁囉,
今日拮左針之後,我聽到佢細細聲數針呀~~

naruto 說...

你個醫師唔係意粉果個呀呵?

galaxy 說...

好得人驚, 每次最好提下個醫師D針數目齊唔齊。

maymay 說...

naruto:
唔係呀

maymay 說...

galaxy:
係啦,好在冇斷到咋,如果唔係就麻煩喇~
我依家都有陰影架其實~~

新鮮人 說...

如果真的時常收漏針,
反映出他們不專業和馬虎,
想想一枝遺留在病人身上的針可以做成的嚴重惡果,
施針的人就更要萬般小心,
不可以有任何藉口,
因為隨時會搞出人命的。

maymay 說...

新鮮人:
我今日都有去針,個醫師都謹慎左喇,正所謂經一事長一智,經驗係要累績嘅(個醫師好後生架)。

ayclui 說...

嘩, 好得人驚呀, 好彩無事咋...
下次要自己數住拮咗幾多支針, 收針果時叫醫師比番啱數至走勢呀~

maymay 說...

ayclui:
依家冇去針了,針左五次都冇效,反而搽左幾日喜x妥,手腕冇咁痛喇。