2011年4月12日星期二

乾炒牛河

第一次炒乾炒牛河,我給自已80分,10分扣在油份過多,其餘10分扣在老抽下得不夠,色澤略淡。

















二人吃個美人照鏡後~~
Maymay:我自已覺得好好味,你俾幾多分呀?
安安 :一百分
Maymay:吓,咁高分?!
安安 :自已友丫嘛
Maymay:哈哈!

材料:牛肉、韮菜,芽菜、河粉,薑蓉
牛肉醃料:生抽、砂糖、古月粉、生粉、水
做法:
(1)先將河粉續條分開,牛肉醃好,韮菜切段備用
(2)起鑊落油,爆香薑蓉,炒牛肉至半熟盛起
(3)再起鑊落油,爆香韮菜及芽菜,加入河粉,下老抽及生抽炒勻,最後加入牛肉拌勻上碟

17 則留言:

l.minor 說...

賣相真係唔錯喎~

ROY 說...

太淺色+太多菜,齋講賣相60分啦......

naruto 說...

一千分滿分呀?

best actor 說...

炒得好靚﹐請分享心得﹗﹗

largeheadboy 說...

呢度係一人份定二人份?
仲有其他野食個呵?

supageti 說...

安安好識 do ~~~ 嘻嘻 ~~~

炒河粉難度好高,油又真係多左少少,韮菜(?)好似過左火少少,夠味就唔駛整色整水啦,師妹。

要實習多啲,同埋畀多啲人試食評分至會火速進步,哈哈!

maymay 說...

l.minor:
多謝讚賞~^^

萊萊:
我鍾意多d菜,色澤真係唔夠深~

naruto:
十分滿分,爆晒燈啦~^o^

best actor:
多謝光臨!
加左食譜了
你嘅香芒虾仁炒飯都好正,等我又學下先~^^

大頭:
炒左兩碟,呢碟係我嘅,安哥果碟份量大好多~

師姐:
韮菜唔靚呀,好老,下次用韮菜花穩陣d,
乾炒牛河深色靚仔d丫嘛~^^
上面有人評左分啦~^o^

新鮮人 說...

好味啊,
不過唔敢吃太多,
老人家唔受得啊!

galaxy 說...

係要多油炒至得喎,否則粉會黏在一起。

ayclui 說...

乾炒X河一向都係我至愛, maymay呢碟我都想食呀~
不過我唔好韮菜, 改做芥蘭苗就啱哂我 ^^

maymay 說...

新鮮人:
我都係老人家,所以平時好少吃,自已炒還是第一次。

galaxy:
炒之前將河粉續條分開,就唔會黏埋一齊,油都落少d

ayclui:
用菜芯苗都好好吃架~

新鮮人 說...

點解好味的東西多數無益嘅呢?
too bad!! =(

maymay 說...

新鮮人:
係啦......

lau2tang 說...

用乜乜牌瑞士汁黎炒,顏色會唔會對辦啲?

maymay 說...

劉鄧:
瑞士汁顏色一定掂,不過味道就唔同晒喎~~

小彭 說...

睇見就好想食呀, 好掛住乾炒牛河呀我!

maymay 說...

小彭:
你係咪唔响香港?