2011年4月25日星期一

可憐懶兔

我家阿四,勤力,但大意,邊看電視,邊做清潔,結果把我心愛的懶兔摔成這個樣子~~


















好可憐啊~~

















幸好損傷不太嚴重,總算不幸中之大幸~~

















{ 我跟牠2008年在京都清水寺茶碗坂遇上 }

11 則留言:

largeheadboy 說...

阿四有冇畀你教訓呀?

lau2tang 說...

罰亞四請你去石川買番兩個~
http://www.moroeya.com/okaimono/okimono.html

supageti 說...

扣佢人工啦一於!

小彭 說...

只件衫爛咗啫, 仲有書睇都叫還好喇~

naruto 說...

呵呵呵~

新鮮人 說...

衫袖爛咗,
"補"返無事了,
無問題!
無問題!

maymay 說...

大頭:
冇,祗係黑左面一野,hehe~~

劉鄧:
嘩,原來仲有咁多好野,淨係第一個寫畫女孩,我已經鍾意到不得了!

師姐:
好,一於係咁話~^^

小彭:
係啦,聽到砰砰聲,我仲以為兔兔身首異處,幾驚呀~~

naruto:
好開心咩你?

新鮮人:
好在咋~~

lau2tang 說...

間舖頭係金沢,諗諗佢啦~

maymay 說...

劉鄧:
都唔知幾時先會再去......>_<

naruto 說...

你咁諗我架,呵番你呀,呵夠三次呀

呵呵呵~~

maymay 說...

naruto:
食藥丫,唔該~~