2011年4月6日星期三

閒情

中午吃了馳名的翠園叉燒飯,果然名不虛傳,美味~






















到花墟買了盆石斛蘭後,吃個下午茶才回家去~

14 則留言:

naruto 說...

石斛蘭幾銀呢?

largeheadboy 說...

呢啲生活真係令人羨慕呀~

l.minor 說...

呢啲生活真係令人羨慕呀~x2

maymay 說...

naruto:
$98,其實好細盆,係迷你品種來架~

大頭、l.minor:
有乜好羨慕呢,得閒=無聊.....囉~@@

naruto 說...

無聊就上山炸牛C啦,你就開心啦

supageti 說...

我都想快啲退休 ~~~

maymay 說...

naruto:
炸你個頭我就開心嘞~~

師姐:
景係有工作有寄托好d啦,除非份工唔開心啫~

Ellen老師 說...

我都好想.....繼續做學生,1直唔駛返工

新鮮人 說...

石斛蘭形態很優雅!

supageti 說...

我既精神唔係寄託晌份工度,而且番工好困身呀,有好多野想做都做唔到。但係,依家份工都仲打得落,如果唔係我一早退左休 lu。

maymay 說...

老師:
你嘅心事係人都知啦~^o^

新鮮人:
其實尋日係陪家姊去花墟買花,我自已冇諗住買,不過呢盆石斛蘭我一見就鍾意,結果帶左返屋企,今日仲開左一朵花添,好靚~^^

師姐:
完全明白~^^

新鮮人 說...

我見到哩盆花都可能會心動,
尤其是個粉色花盆襯到絶,
好靚,
不過我懶又無心機,
所以很少買花卉養。

ROY 說...

"翠園"...無乜印象添......

maymay 說...

新鮮人:
影左朵花俾你睇呀~^^

萊萊:
係美心集團老字號來架,下次一齊去飲茶啦~