2010年10月15日星期五

近況

自從十月一日之後,先後看了兩次普通科醫生,一次耳鼻喉專科,吃過四種抗生素,症狀總算好轉過來,唯聲帶至今仍未痊癒,聲音還是沙沙的,可能假期後要再覆診一次。

聽醫生勸喻,今天到化驗所做了身體檢查,看看是否出了亂子,十二張紅衫魚就此遠走高飛!




















工作將近完成,很快,又再是閒人一個。

10 則留言:

naruto 說...

隻手好滑喎,呵呵

類風濕?你梗係陰濕啦

PS:快D好番,晏晝飲茶(但要等我清埋D job先)

ayclui 說...

清哂D job 咪乘機休息吓囉~學吓大叔咁四圍去睇風景~

largeheadboy 說...

快啲好返喇~
之後可以專心編行程喇

maymay 說...

naruto:
其實食完藥關節已經唔痛,不過驗下穩陣d
我都想快d好番同你飲茶傾偈,做左半個月啞巴,原來好辛苦架~~

ayclui:
我唔鍾意咁清閒,遲下要揾d世藝攪下至得~

大頭:
今朝把聲好似好d喎(通常朝早都會好d)
交完貨之後就會編行程架喇,不過日本又有人攪事~>_<

supageti 說...

有人搞事都去嫁啦你,無事既!

maymay 說...

師姐:
都有少少擔心架~

lau2tang 說...

閒人,
畀心機睇多的午間節目,我地一班靠晒你食糊架嘞~

maymay 說...

劉鄧:
指意我就真係聽.....乜野都得嘞~^o^

ROY 說...

咁幾時出報告呀?
快d回復狀態幫我睇實個市啦~

maymay 說...

萊萊:
過兩日打去醫生度問報告呀
幫你睇市有冇佣收先~^o^