2010年10月2日星期六

這個醫生太慷慨

這個醫生每次都給我一大堆藥,真的吃藥都夠飽了,可是,太多又不一定有效,據以往經驗,要看兩次才會痊癒呢。

今次病徵:痰多咳嗽、聲音沙啞、流鼻水、發冷、發熱、頭痛、喉嚨痛、關節痛。

診金盛惠$250

23 則留言:

小頭 說...

呢排多人病(我上星期五都無端周身痠痛怕冷發燒),小心身體,祝早日康復。

ayclui 說...

嘩,一個病要食咁多藥? 好得人驚喎...我睇閞果個醫生逋常比3-4種藥(包埋喉糖)o架咋...佢知我唔鍾意食咁多藥...
保重身體呀, 多休息兼食得清淡D呀~

largeheadboy 說...

我都食過銀色錫紙包裝大大粒嗰隻~
因住明撈啲錢都貼晒畀醫生呀,快啲好番喇!

naruto 說...

咁渣架,飲多D多D水,隊隻生菓或者維他命C,瞓多D
快d好番啦

lau2tang 說...

係咪呢!病咗今晚走寶添~
快啲好番啦。

maymay 說...

小頭:
有冇睇醫生呀你,好番晒未呀?

ayclui:
我睇咁多個醫生,呢個最多藥架。
今晚食麵線,清到唔清~^o^

大頭:
有兩隻錫紙喎,一隻收鼻水,一隻抗生素。
真係賺埋唔夠俾,今日病都有開工,趕住報稅呀~~

naruto:
飲左好多喇,生果祗能吃唔凍嘅蘋果。
我都想快d好番,不過今日把聲仲係好沙,勁多痰!

我病親都係咳,知唔知有乜方法,冇咁容易咳呢,各位~~

maymay 說...

劉鄧:
我都唔想病架,
今晚吃左乜好野呀你地?

lau2tang 說...

食咗萊少最鍾意ge串燒。六點鐘就坐係度飲嘢打牙骹,傾到成九點幾,食埋隔離街糖水先散band,一個"嬲"字都有咁多嘢斟,諗起都幾有趣。

supageti 說...

見到咁多藥巧驚驚 ~~~ @@

maymay 說...

劉鄧:
你地就好啦,我冇胃口呀~~~~

師姐:
直情可以當飯吃~@@

largeheadboy 說...

今日仲有冇打球呀?

maymay 說...

大頭:
有呀,雖然尋晚咳左成晚冇乜點瞓,但係人地三缺一,場紙又响我度,所以都打左一粒鐘,依家去眠陣先~~

Rempei 說...

嘩~~~食一次藥都飽到當一餐, 飯都唔駛食Lu~~

maymay 說...

薯嘜:
吃咁多都冇用,都未好番,今日又要再睇~>_<

lau2tang 說...

次次都食咁大堆藥都仲要睇兩次先好,不如考慮轉下第二個醫生啦

ROY 說...

太多藥喇實在!!!

我細b尋日都病埋仲發燒......

maymay 說...

劉鄧:
我咳親都長手尾架,轉過幾個醫生都唔得,
本來約左星期六睇耳鼻喉專科,典知星期五開唔到聲,咪拿拿林睇番佢囉。

萊萊:
細b可能俾阿哥傳染,要小心d至得呀~~

ayclui 說...

maymay:
我又知一個醫生最叻醫咳喎, 你要唔要資料?
不過喺好遠嘅西貢...耳鼻喉專科我都有介紹喎...

maymay 說...

ayclui:
西貢太遠了,唔該晒你先~^_^
耳鼻喉專科我都有一個幾好嘅,本來今次就係約左佢囉。

匿名 說...

may may 小姐,
吾好意思,借你地方問問ayclui西貢邊位醫生最叻醫咳,近來咳到死,唔該!
ayclui,
請問可否告知西貢邊位醫生,唔該!

ayclui 說...

maymay:
借你地方幫下人, 唔好介意...orz

匿名朋友:
醫生名: 盧洪基,西貢福民路42-56號地下
電話: 2791 7785
希望幫到你~

maymay 說...

匿名:歡迎你~^_^

alclui:唔該你!^_^

匿名 說...

maymay & alclui,

唔該曬兩位,謝謝!^_^