2010年9月26日星期日

棄暗投明

秘密工作已不再是秘密,最終還得{棄暗投明},由地下走上地面,明正言順開工了!

16 則留言:

largeheadboy 說...

駛唔駛咁大堆頭呀!

maymay 說...

大頭:
好多野做呀,呢期飲茶食飯行街睇戲唔駛預我呀~^o^

naruto 說...

to all:
咁快D約飲茶食飯行街睇戲啦

ROY 說...

"棄暗投明"邊係咁解架...

ayclui 說...

開工大吉呀~

maymay 說...

naruto:
又黎攪事~~

萊萊:
咁冇幽默感架~~

ayclui:
係呀,好勤力呀我~^^

galaxy 說...

有野做、有收入,安心再去旅行囉。

supageti 說...

賺番啲旅費好吖 ~~~ :)

maymay 說...

galaxy:
係以前嘅秘撈,一年做一次架咋~

師姐:
靠佢開飯架~^^

Rempei 說...

實行自組公司, 同阿萊爭飯食!

maymay 說...

薯嘜:
我邊有貢本樹呀~~

ROY 說...

唔係化, 咁我味要食粥~

lau2tang 說...

萊少,
通常粥係貴過飯架喎~

師妹,
一於自組公司,參埋我玩,等我早的上岸~

maymay 說...

萊萊:
睇你身型就知你唔係食粥啦~^o^

劉鄧:
小寶已經出身,你隨時上岸都得啦~

lau2tang 說...

我上岸?無問題!,但係只有得食、無得使!咪變成擇使!都係靠自己,黎得心安理得!^b^

maymay 說...

劉鄧:
我都覺得無論有冇錢,有野做總好過冇野做嘅,好易老人痴呆架~^o^