2010年6月23日星期三

最近愛吃素

功德林在沙田開業,先後吃過兩次,對其服務及食物都很滿意,茶水夠熱,日後又多一個吃晚飯的地方了。

這店用料新鮮,草菇、磨菇、冬筍這等材料都不用罐頭貨,燉湯鮮味十足,三絲炒麵我倆尤其喜愛,星期一至四用{痕身}銀行信用咭結帳還有九折優惠,但要留意逢初一、十五及公眾假期除外。


















蟲草花野生竹笙百合磨菇燉湯(10分)~

















自選拼盤(7分)~


















鮮金針南瓜炒雜菌(9分)~


















紅燒獅子頭(6分)~

















煎餃子(7分)~

















羅漢齋炒麵(8分)~

















三絲炒麵(9分)~

















紅豆桂花蓮蓉糉(8分)~

















(評分以十分為滿分)

24 則留言:

largeheadboy 說...

我鐘意食烤夫同埋三絲炒麵
下次帶我去吖
我冇痕身呀~

maymay 說...

大頭哥:
我有痕身咳呀,隨時約我啦~^^

naruto 說...

我都無痕身,去食齋食乜鬼獅子頭吖

ayclui 說...

蟲草花野生竹笙百合磨菇燉湯-> 好得呀~^^
我蝦子餅唔鍾意食素,d 朋友又係, 搵唔到人伴食...>.<

lau2tang 說...

我都覺得食齋寡咗的~
lunch還可以,夜晚就......

supageti 說...

食齋我 OK,不過一般齋舖啲野都好油淋淋 ~~

Ellen老師 說...

上次又唔食?

maymay 說...

naruto:
話時話,個獅子頭賣相你應該好鍾意~^o^

ayclui:
你帶蝦子餅去食一次啦,可能佢會愛上素~^^

劉鄧:
耐不耐食一次清下腸胃都唔錯架~

師姐:
呢間唔係好油架

老師:
上次唔記得左嘛

naruto 說...

係你地成日撩我講架咋。。。

我覺得唔似囉個shape

ROY 說...

全部係齋對我黎講寡左d~

largeheadboy 說...
此留言已被作者移除。
largeheadboy 說...

早晨呀!hehe~
上面 delete 咗嗰句唔係話你架~

supageti 說...

靜雞雞話我知吖 ~~ 話邊果嫁?:p

maymay 說...

naruto:
你咪賴地硬啦~~

個獅子頭真係好似果d野架,不過果日冇帶相機,手提電話影得唔清楚之嘛。

萊萊:
所以唔會約你去食囉~^^

大頭:
作死牙,晨早流流响我地盤講粗口!

師姐:
佢以為delete左就冇人知呀~~

supageti 說...

算啦 ~~ 佢思家成狂呀 ~~~ :p

小彭 說...

我都鐘意功德林d齋, tst同cwb個間又好坐.

naruto 說...

如果掉舊獅子頭落馬桶,實呃到人

maymay 說...

師姐:
住中轉屋咁慘,咁我原諒佢啦~^^

小彭:
沙田果間好細,座位迫少少,但招呼唔錯架~

naruto:
嗱,你又講。。。

匿名 說...

沙田分店幫襯過幾次,覺得招呼麻麻,有個店員好cool,對答幾吋!"痕身"優惠唔會主動提,你問佢至話有...,沙田食素可考慮一田樓下"果一道"價錢公道, 經常有位!
朱朋

maymay 說...

朱朋:
咁唔好彩呀你,我就兩次都好好招呼,不過又真係冇主動話痕身有優惠,要我地問至講囉。

果一道d野幾好食,不過我唔鍾意佢裝修之後,座位好窄,坐得唔舒服,所以都好少去。

lau2tang 說...

學薯嘜咁,清腸胃不如飲鮮奶。都係唔好講咁多,唔係名門又有話題囉~

maymay 說...

劉鄧:
我清腸胃會飲西梅汁
我地唔講佢都會自製話題架啦~~

Rempei 說...

我地呢d食肉獸,幾年先食一餐齋咋~~

maymay 說...

薯嘜:
食咁多肉,肥C你呀~~
(細細聲講:我都係食肉瘦黎架~^O^)