2010年6月15日星期二

台灣美食

網友遊台回來,送我不少名物,有豬肉紙、牛肉乾、烏龍茶葉、鳳梨酥等,讓我這個從未踏足台灣的人,也能品嚐台灣美食,非常感謝!

最近一田百貨推行亞洲食品節,除可買到上述食物之外,還讓我吃到馳名的胡椒餅及桂圓蛋糕。


胡椒餅,雞肉做餡料,味濃,有少許辣,餅皮QQ的,好吃~


















桂圓蛋糕,桂圓份量十足,蛋糕不甜,充滿桂圓的清香,伴咖啡做早點,一流~


24 則留言:

supageti 說...

就係為左依啲野已經值得去走一轉啦 ~~~ :p

丁丁 說...

may e,

我以為妳焗蛋糕tim,
睇埋內容....
原來買至真.....hahaha~

maymay 說...

師姐:
如果我去台灣,會因為清境的美景多過台灣美食呀~^^

丁丁:
我冇焗爐架,
呢個蛋糕真係幾好食,我前後買左兩次,共12個,美食節已經做完,冇得吃lu~

naruto 說...

幾位小姐,我都有台灣手信呀

largeheadboy 說...

吉吉島呢排都做緊台灣食品節,不過完全有你呢啲好野食呀~

睇嚟樓上嗰位做咗清境旅遊大使喎

maymay 說...

naruto:
有手信就快d攞來啦)))))))))

大頭:
係有定冇呀?

largeheadboy 說...

茅呀~~~

ayclui 說...

May May, 我仲以為你寫果D豬肉紙呀, 牛肉乾呀係大叔嘅手信, 原來唔係:P
一田嘅貨幾正o架, 我就唔近便啦~

maymay 說...

ayclui:
大叔仲未見人呀~~
咁你邊樹至近便呀?

supageti 說...

去啦 ~ 去啦 ~~~

搭下爹 ~ ayclui 同老師係街坊呀 ~~~

小頭 說...

啊,原來 maymay 未去過台灣... ,不過,我也是少數從未踏足泰國的港人 ^^

maymay 說...

師姐:
哦,原來係老師街坊~~

小頭:
我係鄉下仔,唔止台灣,泰國都未去過~

歐巴桑 說...

如果桂圓蛋糕的size大少少就perfect啦^^

小妹 說...

呢, 我見完你貼的桂圓蛋糕後, 好想食. 咁我想起鵝頸橋街市間台灣食品行, 見過張海報話有得買. 今天我去買了, 原來都唔平哦~ $9一小個咋! 不過又好好味, 我想緊不如自已焗啦? 我買到果款是獨立包裝的, 你呢款一包六個幾錢呀?

maymay 說...

歐巴桑:
所以我一次要吃兩個至夠喉架~^^

小妹:
我買的是$10一個,買5送1,
售貨姐姐話係台灣急凍過來,如果想擺耐d,可以買急凍嘅,吃時至焗,不過我冇焗爐,冇計。
鵝頸橋係咪長期有得賣架?如果係就好咯~~

maymay 說...

後補:胡椒餅都係$10一個,售貨姐姐細細聲同我講,買3送1,叫我唔好話俾人知喎~~

largeheadboy 說...

我呢個港燦都未去過泰國呀~

畀你地講完,我都有少少鐘意咗桂圓蛋糕~

maymay 說...

大頭:
泰國亂呀,唔好去呀~

想食就去鵝頸橋買啦,好正架~^^

小妹 說...

我都見到張海報好耐啦, 應該是長期有售的. 售貨姐姐都有同我講買六件平xx, 不過我一心只想買一個來試吓, 就無上心啦.

ayclui 說...

maymay, 原來你未去過台灣&泰國? 淨係掛住去日本 :P
不過, 我對上一次去泰國都五年前...自從去完日本之後對眼就淨係望到日本咋~

maymay 說...

小妹:
如果長期有售,咁我地就有口福喇,唔該晒~~

ayclui:
我地呢d哈日族,心照啦~^_^

Rempei 說...

看來台灣效應還會持續一段時間呢?老師、大頭及我似在帶領潮流呢~~~

講開好似好耐無見大家,要等我病好再約....咳.....咳....

naruto 說...

我D手信有排都唔過期,下星期出嚟啦

maymay 說...

薯嘜:
台灣旅遊業靠晒你地喇~
要快d好番,同我地食飯呀~~~

naruto:
下星期好吖,喎蛋里~^o^