2010年7月3日星期六

海燕窩

女人唔補好易老,細心鳴門深明箇中道理,繼上次送贈日本沖繩特產生姜黑蜜糖之後,遊台歸來又帶給我滋補海燕窩,非常感謝啊!

















取出一格份量,用300cc沸水煮至完全溶解~


















倒入大碗內,加入200cc冰塊攪拌~


















有燕窩吃喲~^_^

12 則留言:

largeheadboy 說...

幾得意喎
不過好唔好味架?

naruto 說...

多謝個"尿司鯪"柿,好好食

Ellen老師 說...

早知比你整埋比我食啦!

Rempei 說...

燕窩!!!!鳴門好重手喎!

ayclui 說...

估唔到大叔咁細心喎~
上網睇過海燕窩原材料係一種海藻, 同日本嘅寒天類似,但係 maymay 你呢款係即食嘅, 方便好多~

Ellen老師 說...

係未冰溶左就吃得呀!

supageti 說...

上網 search 過係健康野,但唔知好唔好吃呢?

maymay 說...

大頭:
好好味架~^^

naruto:
你鍾意食,我就開心~~

薯仔同學又冇留心聽書嘞,係海燕窩,唔係燕窩。

ayclui:
作為飯後甜,又方便又正!

老師:
係呀,冰溶晒就立即吃得。

師姐:
海藻本身冇味,祗有香濃嘅紅棗同桂圓味,桂圓仲好有咬口添~^^

naruto 說...

紅棗同桂圓味。。。仲有烏糖味㖭~大家快D去烏來買啦

我變身台灣旅遊大使

naruto 說...

喂!咪偷懶呀,寫新blog呀

maymay 說...

台灣旅遊大使:
係喎,海燕窩有黑糖架喎,唔怪得貢香啦~~

naruto:
邊有你咁好精力日日新呀,哥哥仔~~

naruto 說...

我已經變左海洋公園大使啦,唔update嘅