2010年6月3日星期四

{2010東北賞櫻}遊記~Day 7 (終極篇)

遊記以極速完成,為自已留下回憶之餘,亦希望對有興趣遊東北的朋友帶點幫助,多謝捧場!

~ 仙台→東京→香港 遊記,歡迎
按此繼續收看 ~

11 則留言:

supageti 說...

畀你一百個叻!^_^

maymay 說...

多謝師姐~^_^

naruto 說...

我畀你一百零一個叻!多過某人一個^_^

maymay 說...

naruto:
好闊佬呀你,多謝晒,冇交嗌~^o^

ayclui 說...

東北賞櫻之旅好睇呀~
我同蝦子餅係舊年十月尾去~ 去咗3個縣咋:宮城, 山形, 福島~ ^^

maymay 說...

ayclui:
多謝!^_^

咁你幾時會去埋其餘幾個縣呀?

ayclui 說...

May May: 我事頭話一定要睇紅葉, 應該出年十月左右啦(今年八月會去北海道, 仲等緊換免費機票...)

largeheadboy 說...

好悶呀個版面
換過一個喇~

maymay 說...

acyclui:
又去旅行,好開心啊!
今年機票特別貴,機位又緊張,要早d訂至得呀~~

大頭哥:
唔摺埋都偷笑啦,好懶惰,唔想換呀~

largeheadboy 說...

好易架咋
我咁懶都改咗喇~

maymay 說...

我識架,不過換左冇得返轉頭架喎~~