2009年11月16日星期一

買物樂

買在名古屋~





























































特別開胃~

















買在金沢~

















九谷美山作品~




































買在高山~































動若脫兔~

















一臉自在~












































































亞安最愛,飛驒寶寶~




19 則留言:

supageti 說...

有田燒去有田買嘛,唔駛笛落名古屋。^^

largeheadboy 說...

攞咁多易打爛嘅野返嚟~
全部寄倉呀?

朋友仔 說...

再次謝謝你替我收貨!

Ellen老師 說...

易打爛嘅野我好少買返嚟

maymay 說...

師姐:
有田响邊樹呢?

大頭:
用d衫包住放响喼,保護得好好架~~

朋友仔:
唔駛客氣,請我飲啡啦,hehe~~

老師:
一見就鍾意,麻煩少少都要帶返來呀~~

Ellen老師 說...

我怕師姐唔比我上車!^^

naruto 說...

口味好統一呀!

日本買番黎,真係好鍾意先會咁做囉

supageti 說...

晌九州佐賀呀 ~ ^^

丁丁 說...

如果係我,我都會好似妳咁~
haha~

roy 說...

d飯係咪日本米先?

依款sarubobo又幾得意喎~

maymay 說...

老師:
師姐唔會咁忍心嘅~^^

naruto:
其實我好少買咁多野架,今程實在太多一見鍾情喇~

師姐:
如果俾我去到有田,聽破產都得嘞!

丁丁:
咁你要帶多d錢去至得咯~^^

萊萊:
梗係,我買左袋有機米返來呀~
得一間舖頭有得賣,亞安一見就鍾意。
(買唔到攬住菜頭嘅sarubobo俾你呀)

lau2tang 說...

Maymay,
唔怪得你對呢條線咁情有獨鍾啦~

maymay 說...

劉鄧:
旅途買到心頭好,如獲至寶,不過就拎餐懵囉~
高山,我會再來的~^^

小頭 說...

易打爛嘅野我好少買返嚟x2

一來怕撞破,二來怕重..

不過難得 maymay 遇上心頭好,又有阿安哥幫手抬,當然要把握機會。

maymay 說...

小頭:
其實d售貨姐姐都包裝得好穩陣,一般都唔會撞爛,不過就重d囉~

我地仲想買個煲返來呢,哈哈~~

Ellen老師 說...

仲想買個煲返來~~~~まさか

maymay 說...

老師:仲想買把刀添,hehe~~

小彭 說...

有田好地方呀, 去啦! 伊万里正呀!
木的さるぼぼ好得意喎!

maymay 說...

小彭:
有田有乜好?伊万里有幾正?
如果唔自駕,容唔容易去架?

原來木的寶寶都好多人喜愛,下次買個俾你呀吓~^^