2008年5月24日星期六

吃在滬江

今天亞安放假,兩口子在尖沙咀購物途中,偶然望向對面馬路,發現蘇施黃曾經盛讚好味的滬江飯店,便鎖定為今晚晚飯的地方。

六時四十五分到達滬江,店內已幾乎滿座,因沒有預早訂位,侍應生謂必需於八時前結帳,方能安排坐位,有得吃,我們當然沒問題喲!

腦海中記起亞蘇說過這裏的醉乳鴿及蘿蔔絲鰂魚湯最好吃,就點這兩道菜吧,再加一碟上海粗炒及一條蒸銀絲卷,試試廚房的功夫。

上菜的速度相當快,點菜後不一會已經上齊四款食物,我們的食力亦不慢,祗可惜肚子飽得不能容下至愛甜品,未到八時已能交檯,離開時見不少人在等候,下次再來記緊訂座,並要嘗試它的甜食及大閘蟹炒年糕。
















魚湯濃稠,充滿魚味~~
































醉乳鴿是頂鴿,足有春雞般大,肉質鮮嫩有酒香~~































上海粗炒,味道濃淡適中,不肥膩,麵條有嚼勁,同炒的菜很鮮甜,亞安至愛~~















銀絲卷香軟,maymay必吃~~
















午餐吃了寿司德的{烏冬寿司定食},這個定食不是我杯茶,下次還是吃回自選寿司好了!

8 則留言:

supageti 說...

爭 d 以為你地去左上海添 ~~ ^^

Ellen老師 說...

點可以食咁多野呀!

maymay 說...

師姐:我點會去上海呢,日本就會~

老師:妳尋晚都食得唔少喎!

largeheadboy 說...

我都以為上咗上海!
上個禮拜我都去咗壽司德,也點了烏冬壽司定食同埋魚生飯,我覺得 ok 喎!反而自選壽司我就未必再叫了!

匿名 說...

就下次一齊去食依間啦~

maymay 說...

大頭:寿司ok,烏冬同天婦羅就唔係幾ok!

b朗爸:一於咁話~

largeheadboy 說...

我今日去咗禪八(八五折嘛),碗烏冬都可以喎!
無去黃埔,APM 個扭蛋場唔見有~~

maymay 說...

大頭:禪八祗能吃熟食,烏冬還是旬菜富最好。我下個禮拜會去黃埔飲,如果有時間會順道去扭。