2008年5月20日星期二

盡顯食力

全靠各方好友的食力,maymay的pokka café會員咭,全年累積足夠積分,成功由八五折躍升至八折優惠,今晚專程前往晚膳,順道換領新咭,即時享用新折扣!

今晚在沙田新城市廣場分店,得到兩位年輕男女侍應生有禮的招待,食物很愜意,又有八折優惠,非常滿足!


新咭及舊咭~~















新咭~~















雞肉薏米雜菜湯~~















餐包改為多士~~















附加意粉~~















燒羊扒拼三文魚~~
















麻婆豆腐汁~~















三文魚嫩滑肥美~~















飯後甜品~~

11 則留言:

largeheadboy 說...

唔回應呀!>_<

lau2tang 說...

個湯好肥喎~
麻婆豆腐汁好有創意喎~

maymay 說...

有人小氣呀! ^o^

劉鄧:
個湯唔肥架,幾好飲架~
我都覺得個汁好奇怪,配魚就夾,配羊扒就怪怪地,又中又西咁~
尋晚羊扒同魚都好掂,我地又再美人照鏡喇~^_^

supageti 說...

羊扒配三文魚配麻婆豆腐汁?依個組合好奇妙 ~

maymay 說...

師姐:我本來覺得九唔搭八,不過食落又幾好味喎~

匿名 說...

我個份係牛扒拚飯,明明要求7成熟,點知黎到係全熟,0徙鬼晒......

maymay 說...

萊少:做乜唔換過一份呀?

Ellen老師 說...

羊扒配三文魚配麻婆豆腐汁~~~~老師1定だめ

maymay 說...

老師:係咪玩我呀,我唔識日文個喎~~

supageti 說...

搭下爹:だめ = 不行

maymay 說...

唔該師姐!

老師:好食架,試下啦~