2008年5月2日星期五

水晶花泥

網友說水晶花泥不會滋生蚊虫,又不用換水,上星期日就偕姐姐到花墟,買了一包價值十二元的花泥,及一棵十元的金魚草試種,直至今天,金魚草依然健在,花泥亦相當乾淨,效果不錯啊!

金魚草~~

















水晶花泥(要用水浸八小時方能使用)~~

12 則留言:

supageti 說...

我都係鍾意用天然野 ~

maymay 說...

師姐:我唔多識種花,種親都好快"屎"架~

largeheadboy 說...

呢啲水晶花泥有營養的嗎?
抑或係其實就咁用水都生到架?

maymay 說...

大頭:冇營養架,水晶花泥=水

匿名 說...

公司的同事個個都用呢d來種植物, 盆盆都好戉盛架!

maymay 說...

小妹:咁佢地多數種d乜呢?同埋幾耐要再浸水呢?教下我丫唔該~

largeheadboy 說...

咁同齋用水有乜分別?買幾粒波子都得喇!

maymay 說...

大頭:
呢d係吸水珠,唔係波子,係由芝麻咁大粒浸水發大至好似粒波子咁大,表面充滿水份,供植物根部吸收,到縮細左後,又再用水浸番大佢,循環再用。
平時祗係見到水晶珠,而見唔到水,好乾淨,咁樣就唔會滋生蚊虫喎~
(但係尋日發現棵金魚草近根部有少少發霉,已經清理左,等我觀察多一排先)

匿名 說...

咁神奇.....搬左我又試吓先....

maymay 說...

丁丁:
買番包試下啦,售$12,浸開都幾多架。
幾時搬呀?需要我幫手嗎?

匿名 說...

may姨:仲未知ar,搬屋唔駛麻煩你la,搬完屋食飯就搵你幫手....

maymay 說...

丁丁:又有飯食,多謝先!