2008年2月14日星期四

人間有情

自從我家裝修[出事]之後,咱夫婦倆一直不能釋懷,加上連續數天假期,裝修亦告暫時停工,事情一拖再拖,彷彿沒完沒了,兼且首次不能在自已家中過年,痛苦心情無法言喻!

Maymay沒用,新年前還要請醫生開藥才能安眠,尤幸身邊家人、朋友、老闆及同事一直好言安慰,才得以[間歇]舒緩情緒。

新年期間,因亞安祗有一天假期,無暇相伴,姐姐、嫂嫂為免maymay獨自一人留在[中轉屋],盡量陪我竹戰解悶,問候電話從不間斷,乖巧的姨甥女昨天更特地約我飲茶聊天,聽我訴苦;兄嫂知我倆無法應付無良的裝修工人,亦由現在開始接手處理,二人決定每天到[地盆]巡視,監督進度;姐姐及朋友亦自發隨時候命,幫我清潔及搬屋。

雖然此刻心中仍有無限憂慮,但原來身邊的人對自已如此疼愛,實在令我非常感動及深深感激!

今天是情人佳節,祝大家關愛洋溢、幸福滿載!

20 則留言:

lau2tang 說...

喺囉!
只要記住美好的人和事就足夠了!
其他的,學大頭仔話齋,選擇性失憶。
所以你見親我都是笑口常開。

Ellen老師 說...

贊成選擇性失憶~~
今個新年只埋頭想著旅行,maymay得閒都想下啦!事情好快過呀!

maymay 說...

劉鄧、老師:
裝修前我都是一個開心果啊,不知怎的,今次有十萬個後悔湧上心頭,很難想得開,現在什麼也提不起勁,好辛苦呀!

lau2tang 說...

不到黃河心不死!
你未試過點知會咁煩呢?
畀你回到從前,你都會揀番要裝修啦!喺咪?
所以,還是一切向前看好了!

supageti 說...

師妹:生命中總會遇到一些 out of 自己 control 的事情,很明白你的苦惱,有哥哥嫂嫂為你監督,你也不要想太多,還是多想多做令自己開心的事。其實你有家人朋友的鼎力支持,也很幸福啊 ~

maymay 說...

劉鄧和師姐所言甚是,謝謝提點,maymay祗望事情盡快攪定,日遊散心去~

匿名 說...

快d講句"我而家長大了",就乜事都搞掂喇~~

largeheadboy 說...

裝修之嘛,有乜咁大不了!係就係煩啲,但係唔可以畀佢搞到自己無晒心情啊!就算依家裝修得點靚點靚,住多幾年就乜都殘乜都舊架喇!放開啲心情,睇吓大家在這事上給你的支持和幫助,想正面啲!再唔係就請大家食番餐,財散人安樂啊!^^

lau2tang 說...

大頭仔,
我知你五行欠乜喇!

largeheadboy 說...

新年流流唔係同我開年呀{

maymay 說...

Roy:如果係咁容易就好喇~

大頭:多謝你安慰我,財是散了,但願能買個安樂吧!

lau2tang 說...

Maymay,
健康要緊,錢財身外物,如果可以用錢解決到,雖然肉痛,但都唔好咁上心!

maymay 說...

劉鄧:
知道了,多謝妳!

supageti 說...

師妹:今晚有無去賞月/賞燈呀?

匿名 說...

maymay,間屋而家乜野狀況呀?

maymay 說...

師姐:
尋晚放工去左睇醫生,之後到西田樓下間"菓一道"食飯,冇心情賞燈呀~

roy,
前日我哥哥發惡,限佢三日內要攪掂俾我地,尋日就有幾個人黎開工,如無意外,下個星期應可搬回家吧~

Ellen老師 說...

搬回家就咩都唔好再想啦~~

largeheadboy 說...

咁等我預備定盆桔先!^^

supageti 說...

師妹:戰情如何?有無好消息?

maymay 說...

ellen, 大頭, 師姐:
多謝大家關心!
雖然已搬回家,但有很多裝修的手尾還未做好,好煩!