2011年7月23日星期六

今天

原來這裏已經荒廢一個多月了,安安一直提醒我要更新一下,以免封塵,但新工作實在忙透,令我抖不過氣,意外收穫竟是這個多月來沒失眠過一晚,全因疲倦得合上眼便能睡到天明,真不知是好還是壞!?

工作方面現階段是處於愛與痛的邊緣,超忙、工種複雜、難題沒完沒了,令我很想放棄;但交通方便,同事相處融洽,部份工作又能得到滿足感,都是我暫時不想離開的原因,且看能堅持多久吧。

今天下班後,到眼鏡公司提取新眼鏡,配準了度數,現在看書看電腦都不需用老花眼鏡了,謝謝小Q!

















取眼鏡後,順道到花墟買了這盆裁,大家看看有什麽特別?

















晚飯後吃了如迷你蘋果般大的櫻桃,甜美多汁,心情為之暢快~^_^

23 則留言:

naruto 說...

番新工咩?

maymay 說...

番左個幾月喇,六四第一日上班,好易記~^^

ayclui 說...

恭喜maymay, 有新工返~
新工交通方便,同事相處融洽,部份工作又能得到滿足感...已經極好啦~
我個blog 都發咗"mo"...要"的"起心肝更新...

supageti 說...

個花盆?

naruto 說...

maymay:
樓上問你番工係咪做花盆架咋?

ayclui 說...

盆裁有什麽特別...唔通係假嘅?

largeheadboy 說...

對眼鏡配咗幾銀呀?

呢排我都狂食緊車厘子
不過係美國深紅色嗰隻

maymay 說...

ayclui:
我的去留是6比4,因為有些工作實在令人厭惡。
唔好學我咁懶,你快D寫埋個遊記比我地睇啦~~

師姐:
係成盆花

naruto:
我師姐冇你咁衰呀~~

ayclui:
真聰明~^^

大頭:
在旺角中心樓上舖配,$3080,比街舖平約兩成。

呢隻清甜過深紅色果隻架~~

supageti 說...

做乜買假野?真既都好易打理啫。

lau2tang 說...

師妹,
唔係成日諗住要做幾耐,又或者做得幾耐,總之就隨緣,到忽然有一日,唔想返嘞,咪唔做囉!
我依家都係抱住呢個宗旨!
以前,我會想,點樣先可以工作開心啲,順利啲、點樣先令同事合作啲!依家唔會囉!一來,大老細毫無要求,我交啲乜,佢都收貨!二來,啲同事越來越難服侍,點都唔會討好,咪照交行貨囉~

maymay 說...

師姐:
見到幾靚又真嘅一樣咪買囉~~

劉鄧:
一把年紀,啱做點會唔想做耐D丫,我嘅性格唔會淨係交行貨,因為過唔到自己,我打工會做足一百分,但老細要求一百零一分,真係好高難度架~@@
同埋有部份工作真係好難哽,但又唔可以say no~~

小彭 說...

我都鐘意金車厘子呀, 清甜d! 所以我鐘意日本車厘子囉!

如果工作忙但壓力又唔影響生活, 仲有覺好瞓就ok啦... 祝工作順利呀! 使唔使OT呢?

maymay 說...

小彭:
我都係鍾意金車厘子多過深紅果隻,日日有得吃就好LU~~

就係唔使OT果度可愛吖嘛~^^

小彭 說...

金車厘水尾喇! 有一次, 我竟然晌荃灣遇上28磅, 仲平過紅色個d呀! 不過只得一次囉!

maymay 說...

小彭:
原來水尾呀,咁要吃多D至得咯,
我今次係$48一磅,超大粒,好抵~

largeheadboy 說...

金色我少見到呀
尋晚就食咗$22一磅嘅紅色
下次見到試下金車厘喇

小彭 說...

今年好似多咗地方賣金車厘子, 以前唔黎香港架!
紅色$22咁平, 百佳特價都$29.9! 要食多d車厘子先~

maymay 說...

大頭師奶:
22蚊磅貢平,有冇呃秤架?

小彭:
今年又多又平又靚,可能豐收呀~

largeheadboy 說...

上個禮拜惠康 $22.9 呀
ok 喎~

ROY 說...

d金車厘子之前一田賣好貴個播,唔捨得買黎食......
份工做耐d儲多d盤川先啦~

maymay 說...

大頭:
我都响惠康買過又平又好吃嘅,不過好細粒。

萊萊:
今年好多生果檔都有得買,唔駛响一田買貴野啦。
有盤川都冇假期呀依家~~

Rempei 說...

個blog荒廢一個多月?我那邊都應該close佢~~
忙?我而家都係趁乘車中上黎探吓大家~~
這樣的生活,唔知要頂到幾時呢?

maymay 說...

薯嘜:
為左間dream house,頂硬上啦老友~~