2011年3月13日星期日

心繫日本


今夜,日本的月光會是怎樣?

7 則留言:

naruto 說...

我去左行山,差D唔記得左,一番屋企睇新聞,又回到現實啦

largeheadboy 說...

每次睇新聞都好唔開心
希望日本早日復原過來喇

maymay 說...

naruto:
現實實在太殘酷,慘不忍睹!

大頭:
尋晚瞓覺合埋眼就出現一幕幕畫面,眼淚流左出來......
究竟,何時可再踏足福島呢?南三陸我未去過啊!

ayclui 說...

我個心都好難過...見到d 人無哂間屋, 連個地方都沉埋...幫唔到乜o野, 只好送上祝福, 希望佢地可以振作...

supageti 說...

依幾日睇親新聞都落眼淚 ~~~ 2009 年 3 月 19 日我第一次踏足東北,去左仙台松島一日遊,尋晚我同 R 講起,唔知松島點呢?五大堂又點呢?估唔到一別就成永訣,好傷心呀!日本人既素質真係好值得尊敬,佢地已經好慘,希望唔會發生核災難,上帝保佑!

naruto 說...

福島核電今朝再爆,我諗以後係唔使去啦

maymay 說...

ayclui:
我到依家都好心痛!

師姐:
今晚無線東張西望播放松島震前景象,以為會播埋震後情況,點知冇得睇。
同你一樣,好想知道現在嘅松島、五大堂變成點,希望情況不會太壞吧~~

naruto:
無乜野比呢個情況更糟呀!
不過,總有一天,我還是會走在日本國土上的。