2010年9月1日星期三

告別朝九晚五

真諷剌,一眾莘莘學子今天高高興興攜著新書包開學去,我卻在這天默默執其包袱離開工作六個半年頭的公司,告別朝九晚五!

















當公司正式宣佈解散,原來我最擔憂的是往後旅日盤川!

將屆知命之年,想再找份每周五天工作、朝九晚五準時下班的好工自然不易,今後將何去何從?當個全職{煮}婦?抑或超齡學生?又或學習怎去hea?


這個歷史文物,隨我走過五家公司,並肩作戰廿八年~

















十多年前姨甥敏敏送贈的水杯,也是我的長期工作伙伴~

















傷感難免,我想我的兩位老闆心裏也不會好過,在此感謝他們多年來的關顧,祝願大家生活愉快、身體健康、事事順利!

17 則留言:

ROY 說...

悶既咪黎我做野間公司做part time啦~

ayclui 說...

maymay:
"山窮水盡疑無路,柳暗花明又一村"
順其自然啦~ 我信一切都有個天安排o架~

Ellen老師 說...

1於做學生啦!

supageti 說...

搵多啲秘撈啦,不如 ~~

naruto 說...

放一排假,自然會知點行架啦

小頭 說...

暫時休息下,可以 plan 埋年尾行程。無論前面係點,都祝福 maymay 開開心心。

maymay 說...

萊萊:
時薪有冇33蚊先~^o^
講下笑啫,費事做得唔好失禮你呀~~

ayclui:
多謝你,我老闆都話希望有重組嘅一日~~

老師:
果然有老師本色~^^

師姐:
邊得黎咁多秘撈吖,做來做去咪得一間~

naruto:
我都係咁諗~^^

小頭:
放心,maymay冇病冇痛,有得去日本就已經好開心架喇~^^

supageti 說...

咁唯有慳家啲啦 ~~~~ :p

maymay 說...

師姐:
呢樣最難~^o^

l.minor 說...

只影響旅日盤川,唔影響生活就冇問題啦!當休息下先!

maymay 說...

I.minor:
影響旅日盤川先至大件事呀))))))))

Rempei 說...

一於揸鑊鏟搵食啦!
辛苦左咁多年,當休息吓囉

lau2tang 說...

揸鑊鏟搵食 x 2~
呢排忙到一頭煙,就更加羡慕你~

maymay 說...

薯嘜:
呢幾日真係食完就瞓,瞓完又食~@@

劉鄧:
太忙又真係好辛苦,我明嘅~^^

ROY 說...

早幾日特登問個暑期工有幾多錢人工,佢話有三十幾蚊個鐘~

Rempei 說...

maymay, 你都上哂岸啦, 無有怕!
如果我去開你果區, call你去tea吖~~

maymay 說...

萊萊:
唔該晒你~^^

薯嘜:
我又唔係魚,梗係响岸上啦~~

好呀,喎蛋你~^^