2010年8月27日星期五

手信時間

繼萊嫂之後,原來劉生都知我心意,多謝~






















老師芸芸手信之中,這個最趣緻,多謝~

















多謝薯嘜預贈中秋禮物,這支酒好漂亮啊~






















多謝鳴門送我明目胎菊王~

18 則留言:

supageti 說...

濃情厚誼!:)

largeheadboy 說...

終於就快有我嘅有信喇!哈哈哈哈!

maymay 說...

師姐:
直情無以為報~^^

大頭哥:
知你有得去日本喇,駛唔駛咁多個哈呀!
日圓九算都捨得送手信俾我,到時我一定用大篇幅報導呀吓~^^

ayclui 說...

個八爪魚食唔食得o架?

maymay 說...

ayclui:
吃得,仲好好吃添~^^

naruto 說...

飲左未?

supageti 說...

胎菊王個樣好似龍吐珠 ~~~

maymay 說...

naruto:
飲左,非常清香!

師姐:
細細粒,好乾淨,唔會好似一般菊花咁,焗水之後好多異物浮面。

Ellen老師 說...

焗水...落幾多粒呀?

maymay 說...

老師:
一杯水約8至10粒,濃淡隨意,加蜜糖更正。

ROY 說...

個anpanman好卡娃伊, 但真係唔知同鐮倉大佛有乜關係...

我無takoyaki既!!!

maymay 說...

萊萊:
日本仔最叻搵呢d錢架啦,駛乜理同大佛有冇關係唧~~

知道留2粒過你吃啦,巧巧味,hehe~~

naruto 說...

maymay:
我自己都有樽,今晚試先,hehe

maymay 說...

naruto:
記得用真空杯焗先至出味架~

Rempei 說...

你就好啦~~~^^

maymay 說...

薯嘜:
你冇第二句野講架咩~@@

naruto 說...

maymay:
我何來個真空杯

maymay 說...

naruto:
咁有冇錢吖?