2010年8月8日星期日

柚子太太

劉鄧笑稱我做柚子太太,的確,我實在喜歡柚子的香味,但凡含柚子的食物都會買來吃,柚子味噌,柚子醋、柚子醬油、柚子酒、柚子茶、柚子蜜糖、柚子果醬、柚子蛋糕、柚子............,久而久之,親戚朋友知道了,送我的禮物都少不了柚子產品,多謝大家!

謝謝劉鄧、薯嘜~

















謝謝大姊、敏敏,及Jenny的柚子潤唇膏~









18 則留言:

largeheadboy 說...

我之前買過畀你嘅柚子xx又唔見你話鐘意~

supageti 說...

有人呷醋禾 ~~ 呵呵 ~~~

naruto 說...

會唔會食都有柚子紋?

maymay 說...

大頭哥:
你買乜俾我我都鍾意架啦,你咁鍾意呷醋,買支柚子醋過你好唔好?

師姐:
小氣呀,d人~~~

naruto:
你食下咪知有冇啦~~

小妹 說...

丫, 好少見你提韓國柚子蜜的, 是不是厭佢點呢?

小妹 說...

咬呀...不是"點", 是"甜"呀?

largeheadboy 說...

有柚子醋就唔呷醋喇~

maymay 說...

小妹:
其實應該叫我做日本柚子太太先啱~^_^
我去日本會買杉養蜂園柚子蜜,從來冇主動買韓國的,不過親友送過一樽俾我,我覺得冇日本果d咁清香。

大頭哥:
咁就乖嘞~~

naruto 說...

再睇番個標題好似“X柚太大”咁呀

Rempei 說...

我有盒"柚子醬撈飯",送給你吃吧!

lala 說...

如果黎開京都,要住柚子屋旅館呀!好多好多柚子架。

小妹 說...

杉養蜂園柚子蜜, 我都好like架, 它不會像korea的那麼甜膩, 用來加入紅茶中就very good啦!

maymay 說...

naruto:
想壞腦呀你~@@

薯嘜:
"柚子醬撈飯"正呀,多謝先~^^

lala:
柚子屋d柚子吃唔吃得架?

小妹:
識貨!

lala 說...

直頭住得食得又浸得啦:

http://www.jalan.net/jalan/jweb/yado/YADL_315114.HTML

naruto 說...

我個腦真係short short地

maymay 說...

lala:
咁貴,柚子太太住唔起柚子屋呀~>_<

naruto:
呢樣係人都知啦~~

ROY 說...

我晌日本買左條柚子膠俾你但唔記得左,下次俾你~

maymay 說...

萊萊:
柚子膠係乜來架?吃唔吃得架?

城市超級個收銀姐姐贊我個麵包袋靚呀,幾識貨呀佢~^^