2010年7月22日星期四

黑暴下























黑色暴雨下,我的家:

窗外雨濛瀧~






















窗內,冷氣機位漏水~






















抽油煙機喉管漏水~

















抽氣扇漏水~























雨傘報銷~

















黑色暴雨下,街道上:

爆水管~


















頓成澤國~




















還有,無可避免的大塞車~

13 則留言:

supageti 說...

我屋企無乜野,連新裝果部弱雞冷氣都究竟無漏水(我又掂木先 ~~~),但擔心露台啲魚魚擔心到死咁滯,好彩又大步檻過 ~~~~

largeheadboy 說...

題目不如叫立山“黑暴”下喇~

尋晚返到屋企地下一大攤水
因為我出門口嗰時冇關窗
我都冇仔細睇啲冷氣位有冇入水~

maymay 說...

師姐:
我都有擔心你的魚魚,個心諗:你有冇搬佢地入屋呢?

大頭:
留番俾你寫~~

漏水巧煩啊~>_<

supageti 說...

咁大缸,無可能搬入屋呀 ~~ 而且落雨都係大自然一部份,其實係訓練魚魚一個好好機會,我覺得佢地畀雨 dup 好似好開心添,只係擔心雨水打晒入缸會滿瀉,魚魚會浦晒出黎 ~~ 如果搵野 come 住又驚焗瓜佢地,唯一可以做係畢走一啲水 ~~ 不過黑雨過後,水位好似無乜上升,謝天謝地 ~~ :)

Ellen老師 說...

大阪係暴熱。

maymay 說...

師姐:
下次開把傘俾魚魚咪得囉~^^

老師:
變左蕉未?

naruto 說...

除左水渠,有無其他渠都爆呀?

ayclui 說...

我屋企一切正常, 淨係窗上面嘅麈沖走哂~ yeah~

maymay 說...

naruto:
又想攝位~@@

ayclui:
你就好啦,好可憐呀我!

supageti 說...

遮只係日頭用黎擋太陽,朝行晚拆嫁,個座幾淺,之前試過畀風吹翻左,好彩無飛左出街唧。況且狂風暴雨下,開遮都無用,可能會瀉嗮啲雨落缸添。

Rempei 說...

果日我啱啱係街! 遮都dup到爛,鞋又入哂水,褲腳就擰得出水夠淥個杯麵俾你食!:p

naruto 說...

唉!人地關心下,你又亂估,真係咩野寒天飲雪水呀

maymay 說...

師姐:
响露臺加帳幕啦不如~~

薯嘜:
皮鞋咪要報銷囉?
咁正嘅杯麵留番俾你嘆啦~~

naruto:
算把啦,兜唔番架喇