2009年9月16日星期三

晚餐A&B

星期日做了兩款晚餐,簡單易做又好吃。

晚餐A~香煎三文魚

















晚餐B~煎美國安格斯乾藏天然西冷

















長法包~

















牛扒汁~

















自家製日本芥茉醃青瓜~





































28 則留言:

lau2tang 說...

我要A餐吖!唔該~
有埋酒送就好囉~

supageti 說...

我要 B 餐 + Biru,哈哈 ~~~ :P

largeheadboy 說...

好得喎!之後餐飲要凍琲駛唔駛加兩蚊?^t^

ROY 說...

"乾藏天然"係咪真係咁叫架?

maymay 說...

兩位小姐:
呢度好旺架,訂檯先吖唔該~^^

大頭先生:
本店乃高級食府,凍飲不另收費,兼送甜品!

萊萊:
城市超級係咁寫架,不過我都唔知乜野叫做乾藏~~

supageti 說...

乾藏係咪即係 dry aged 呀?

supageti 說...

老細,唔該訂位吖 ~ 要唔要提早兩個月呢?哈哈 ~~~

maymay 說...

師姐:
係呀,我記得英文係dry唔知乜架~^^

咁旺,兩個月唔少得啦,到時留張靚檯過你呀吓~^o^

丁丁 說...

May姨,

我都訂位,要A & B餐,
THX!!!
haha~~

係呢.....d牛扒汁駛唔駛煮ga???

lau2tang 說...

兩個月又唔係廿年,無問題!我實有命等到嘅~
Table for two, 唔該~

maymay 說...

丁丁:
冇問題,另送兒童餐一個~^^
牛扒汁唔駛煮架,不過叮熱少少就更好味。

劉鄧:
接受預訂,多謝惠顧,確認番號8888~^^

largeheadboy 說...

邊隻卡有折呢?

lau2tang 說...

仲使問,梗係鬆弛熊咭啦~

lau2tang 說...

版主好番未呀??
乳豬等緊你呀~

maymay 說...

大頭先生、劉鄧小姐:
乜咳都有折,還可儲飛行里數添~^0^

劉鄧:
食完午飯啱啱瞓醒~^^
尋日朝早起身聲音沙啞,鼻水長流,睇完醫生就去左吃好野,晚餐又整左香煎羊扒,勁正,哈哈!
今日病情係鼻水收左d,咳少左d,但把聲仲係沙,食左藥wing wing地咁囉,多謝關心!^_^

maymay 說...

乳豬呀乳豬,等我呀,我實黎架,不見不散~~

lau2tang 說...

有美食治療,好快好番架喇~

largeheadboy 說...

係喇,咁食法好快就好返架喇!

ROY 說...

maymay你又係食乳豬?

naruto 說...

牛扒吖,法包燶左,換過件

maymay 說...

劉鄧、大頭:
星期三又去左覆診,今日先叫做好番八成,把聲仲有d沙,仲有少少鼻水倒流同埋少少痰~

萊萊:
我冇食乳豬喎,想下之嘛~^^

naruto:
牛扒要幾成熟呢先生?
法包燶燶地至香呀~^^

largeheadboy 說...

我都病咗
今日乘機放病假
都唔知係咪畀你傳染~

maymay 說...

大頭哥:
我有戴口罩喎,你財多身子弱就真啦~~
睇左醫生未?

largeheadboy 說...

今朝睇咗喇
因為我需要醫生紙~

lau2tang 說...

你個A、B餐牌成十日都唔轉,食到人都悶喇~

maymay 說...

大頭:
打皇渣工真係好,話放假就放假,難為我呀,病左都要返工!

劉鄧:
店主出左去玩,AB餐都冇得食,麻煩你幫我睇住舖先吖~^^

lau2tang 說...

AB餐都冇得食,仲看舖黎做乜鬼唧~

maymay 說...

劉鄧:哈哈,又係呀呵,咁話之佢啦~~