2009年9月12日星期六

西瓜

今天經過九龍塘一家超級市場,看見這些奇形怪狀的日本西瓜,非常可愛,但售價令人咋舌,究竟味道是如何的呢?

我愛死這個心形啊~















18 則留言:

Galaxy6139 說...

=)) various shape, just remain the cover color belonging to water melon ^^

ROY 說...

我都真係大開眼界呀~

Ellen老師 說...

呢D花巧野,用黎睇啦!切開食無價值啦!

largeheadboy 說...

其實西瓜都唔放得好耐,幾千蚊唔係一兩日就可以賣得去個喎,賣唔去又爛咗咪蝕本(當然佢地嘅價錢應該標高咗好多好多)~

supageti 說...

但聽食過(唔記得咩型)既朋友講真係比平常果啲甜好多又好食好多喎 ~~ ^^

匿名 說...

我摸過,個d西瓜係膠o架,真個d都無放出來

lau2tang 說...

愛死心形西瓜就好叫安哥買啦~

maymay 說...

Galaxy6139、萊萊、老師、大頭:
哎唷,今日經過,又特登走入去近距離睇西瓜,發覺唔多對路,搵個亞姐問下,原來果四個西瓜都係假架,想買就要訂貨至有呀!

師姐:
邊個朋友咁富貴?
今日同朋友傾計,大家都話中左多合彩都唔會買囉~^^

匿名:
寫住唔俾摸架!差d俾佢呃到添~~

劉鄧:
叫安哥買咪即係自已買,佢d錢响晒我到,hehe~~

小彭 說...

比人用黎送禮用ge姐...
去日本時食多幾件好過啦!

Ellen老師 說...

用咁多$買個西瓜,不如用咁多$買張機票去日本食啦!

匿名 說...

嘻嘻!!其實係吾,但睇真,d皮質地吾似真,所以先掂下確定

ROY 說...

唔係化
膠黎架
被騙了
太可惡!!

supageti 說...

舊公司進口好多日本食品,以前我都食埋好多非一般既野,食鵝肝食到怕就係晌依樹。:P

永富擺果啲係真個喎 ~~ ^^

maymay 說...

小彭、老師:
好,等我過去食番夠本先~^^

匿名:
有懷疑問下職員咪知囉~
(係呢,請問你係位,點解唔留個名字?)

萊萊:
如果尋日冇再去睇下,真係做左傻仔呀!

師姐:
你就好啦,吃過咁多好野~^^
咁永富有冇呢四款西瓜?

丁丁 說...

WA....咩形狀都有....
不過好貴!!!!!
我還是覺得普普通通的已是最好了!!!

maymay 說...

丁丁:
我地偉大祖國出產果d都唔錯架~^^

supageti 說...

等價交換,所以啲 quota 一早用晒囉,哈哈!

最近好少去永富,不過 N 年前見佢擺啲四方西瓜(話係非賣品)擺到爛,所以肯定係堅野。

maymay 說...

師姐:
四方瓜依家已經係普通野黎架咋~^^