2009年9月14日星期一

再下一城

繼周末中午跟一眾波友在又一棧吃過四人套餐之後,昨天又偕剛遊台回來的舊同事,品嚐另一款美味二人套餐。

由於上日的坐位異常狹窄兼且空調不足,所以今次學乖了,訂座時請接待員給我安排一個舒適的位置,果然不負所托,這張檯坐落另一邊廂,大小跟周末五個人坐的是一樣,但周圍空間多了一點、寧靜一點、溫度適中一點,招呼又周到一點,好舒服耶!







































美味前菜~

















點心拼盆:花素蒸餃、龍眼包、蝦餃~

















雪花雞茸官燕~

















蜜汁火腿~

















干燒大明蝦~

















糟溜鮮魚片~

















清湯麵~

















椰汁糕~

















午市精選套餐~






















感謝文文送給我台灣名物~



























15 則留言:

rempei 說...

栗子燒???
哩個似乎係新物事喎,也是維格的吧,味道如何呢?

匿名 說...

嘩(雙眼發光)!是風靡萬千少、中、熟女的豬肉紙呀....

小頭 說...

嘩(雙眼發光)!是風靡萬千少、中、熟女的豬肉紙呀....

太興奮,忘記留名

supageti 說...

$258 好抵喎 ~~~ ^^

ROY 說...

maymay姨唔駛番工呀今日?

丁丁 說...

WA...雪花雞茸官燕呀...好好味咁喎!!!

largeheadboy 說...

呢間我一定唔再去呀~

maymay 說...

薯嘜:
乜野叫做維格?
栗子燒個樣子好可愛,唔會過甜,不過栗子味不夠~

小頭:
哦,原來匿名係你~^^
豬肉紙點止熟女鍾意呀,我老公都愛不釋口啦!

師姐:
呢個價錢仲有燕窩食確係抵,除左舊魚冇魚味之外,其他都好好吃。
不過連茶芥加一,埋單係$33X

萊萊:
要呀,不過偷雞寫卜之嘛~^^

丁丁:
都唔錯架,個椰汁糕仲非常軟滑添噃~

大頭哥:
咁你星期六帶我去金鍾食好野囉~~

Ellen老師 說...

維格~~品牌名
你個鳳梨酥應該是維格喎!

largeheadboy 說...

金鐘無嘢好食架
去x雀會食餐蛋治算喇 :p

maymay 說...

老師:
個鳳梨酥你同師姐都送過俾我架~^^

大頭:
快d諗定星期六帶我地去邊度威啦~~

Ah ming 說...

好似好好味概呢!

maymay 說...

亞明:
全對,午飯同台灣名物都好好味~

naruto 說...

舊椰汁糕好吸引

maymay 說...

naruto:
又香又滑,好吃!
不過食過佢嘅紫米椰露,唔掂!