2007年12月27日星期四

聖誕大大餐@壽司德

今年的聖誕節過得特別又開心~早上和一眾網友打完羽毛球後,午飯齊齊到尖沙咀和宴豪食(並非價錢,而是份量)日本燒肉,暢談兩個多小時,收過亞明及Ellen老師的聖誕禮物,回家待亞安放工後,又再折返尖沙咀拍攝聖誕燈飾。

由於沒有預先訂座,如此黃金時間,恐怕{揾食困難},遂順路走到金馬倫廣場的壽司食日本菜。打開餐牌一看,原來晚市的價錢和午市的相距甚遠,即使淨吃壽司,算來二人都要過仟元才行,最後選擇了豐富的師走會席(December Course),份量多得驚人,而且味味精彩,吃得甚是滿足!























是晚之最~鱈場蟹天婦羅、鱈魚子蒸蛋、朴葉味噌燒和牛、網紋蜜瓜

遺憾的是,在沒有被知會的情況下,用燒牛柳代替了塩燒吞拿魚腩,草莓取代了柿子;大懵的我倆,回家後回看照片才察覺得到,抗議已是太遲!

7 則留言:

匿名 說...

嘩~好豐富呀~(價錢都係:p)

maymay 說...

roy,
其實都幾肉赤架,但又真係好好味喎,如果今年有花紅出,都想食多次~~ ^_^

supageti 說...

哈哈,師妹留港消費都好精彩噃。^_^

maymay 說...

師姐:今勻唔慌唔精彩,裝修攪到好頭痛呀!睇下下篇文章就知嘞~~

lau2tang 說...

好豪呀!
在香港我就未必捨得,但喺日本就~

largeheadboy 說...

真係好豪呀!在日本我也未必捨得啊!

maymay 說...

劉鄧、大頭:
我地局住咁豪架咋,打開餐牌冇樣野係平嘅,一件壽司都要幾拾,兩件都成佰銀啦,咪唯有揀呢個餐囉。
不過又係果句~好好味!所以都值得嘅~~