2007年12月17日星期一

住在迷幻的綠

搬進{中轉屋}已經有三個星期了,但仍是不習慣那四面殘舊的綠色牆,它令我坐唔安、食唔落、心情煩燥!
















有天跟網友飯聚後回家,梳洗後已接近深夜十二時,將鏡子放在廳中茶几上,準備用風筒吹乾頭髮,於昏暗的燈光下,乍見鏡內倒映散亂的頭髮及迷幻的綠,心中為之一寒,怱怱吹乾濕髮,跳上床去,此後再也不敢在廳中吹頭了。

猶幸睡房的牆不是綠色!

12 則留言:

匿名 說...

真是不可思異的綠,maymay真悽涼...

supageti 說...

師妹:不如放假時搬去第二樹小住渡下假啦 ~

lau2tang 說...

可憐的Maymay!
畀我就會由朝去街去到晚!

largeheadboy 說...

得閒出嚟打吓波食吓飯喇!
捱多一個月就天下太平喇,加油呀!

maymay 說...

小妹:maymay真係好悽涼呀,今日又病喇~~

師姐:雖然家姐阿哥都可以收留我地,但係費事攪住人啦,況且老公要早起身番工,搬出去唔係咁方便。

劉鄧:仲有成個月咁長,邊得黎咁多街去丫~~

大頭:下次打完波一於食餐勁。

Ellen老師 說...

哇~~小心午夜不要看電視~~~~嘩哈哈

maymay 說...

老師:唔好嚇我啦,我好細膽架咋~~

supageti 說...

次次開依個 blog,睇到幅墻都想嘔 …… @_@

maymay 說...

師姐:唔好嘔住,等我post過d好野過你睇。

匿名 說...

綠色牆唔係個個頂得住,分分鐘精神分列...

Wordy 說...

之前那住客/業主品味真「獨特」。

maymay 說...

roy:真係幾難頂架,我住咁耐病咁耐呀!

wordy:應該係個業主嘅問題,呢d係陳年裝修,從未番新過!