2012年6月3日星期日

新發現

在我家已超過一年了,上兩個月才為它換個稍大的花盆,前天灑水時......
咦,是什麽躲在後面?

9 則留言:

largeheadboy 說...

我屋企盆紫羅蘭無淋幾日水爭啲就叮咗呀

新鮮人 說...

那是一種驚喜,
默默培種了一年,
今天總算有些成效了!

naruto 說...

咁再換盆啦

supageti 說...

好快有花開喇 ~~

依家一定唔可以換盆呀!

maymay 說...

大頭哥:
通常幾日唔淋水係唔會叮架~~

新鮮人:
細細聲講,其實我淨係淋水架咋,依家居然可以長出花來,真係非常驚喜呀~~

鳴門:
你𠱓人,師姐話開緊花唔換得架~~

師姐:
上次換完盆同芒草之後,長左好多新芽出來,我驚會搶晒D營養,全部搣走晒囉~

supageti 說...

咬吔, 加啲蘭花肥咪得囉, 無新莖老莖 ham 左咪好快成 paul 瓜晒?

maymay 說...

師姐:
咁等開完花再加花肥啦,唔該晒~^^

ayclui 說...

期待賞花~

maymay 說...

ayclui:
我都好期待,唔知有冇上次咁大朵花呢~~