2012年6月14日星期四

2012九州之旅~最愛美術館

我不懂藝術,祗是特別喜愛美術館的建築和美食,所以近年每到日本,都會盡量將各地美術館加入行程內。

長崎縣美術館,在對面馬路已看到獨特的建築~

正在展覽翁倩玉的木版畫~
在優美環境下品嚐長崎名物~

九州國立博物館山腳入口~

先踏上長長的電梯,再走過時光隧道~
才到達依山而建的博物館,像條鯨魚嗎?~

11 則留言:

largeheadboy 說...

啲建築真係好型仔
不過我好少會喺呢啲地方食野
形住係貴啲咁~

l.minor 說...

呢間美術館令我諗起之前住過嘅一間溫泉酒店

supageti 說...

我好少去美術館, 多數去博物館 ~~

naruto 說...

去得多會靜心,係咪?

lau2tang 說...

時光隧道+依山而建,咁似美秀博物館ge?

ROY 說...

九州國立博物館個設計好特別喎~

maymay 說...

大頭:
環境咁正,食物又美味,貴D都抵啦,況且其實又唔算貴架喎~
美術館好多野玩架,好似呢樹咁,天台都有巨型雕塑,仲可以欣賞美景添~^^

I.minor:
咁咪好正囉~^^

師姐:
大家目的唔同嘛,我都唔識鑑賞文物,淨係掛住食~^O^

鳴門:
關靜心乜樹呢?我去親都好興奮,冇靜到心喎~~

劉鄧:
美秀博物館我都好想去睇下啊~~

萊萊:
確係好特別,祗可惜那天要趕飛機,完全唔夠時間慢慢欣賞,嘆杯啡食件cake~>_<

Ellen老師 說...

美術館+博物館....我1定入場

maymay 說...

老師:
去長崎美術館記得吃件cake,
太宰府+九州博物館要預半天時間,最好吃埋太宰府駅對面嘅暖慕拉麵,我當天唔夠時間,吃唔到~>_<

ayclui 說...

依山而建的博物館 --> 好靚~

maymay 說...

ayclui:
有機會我會再去過,慢慢欣賞~^^