2011年1月19日星期三

一個循環

上次收賀年禮物的情景還歷歷在目,瞬間兔年又至,現在擁有兩個兔兔牙韱筒,原來轉眼已是一個循環。

2011~

















後者是十二年前的~

















總不會缺少的禮物~

















《 基哥,多謝啊!》

13 則留言:

ROY 說...

邊到揾到咁令3牙籤筒呢~

largeheadboy 說...

咁就十二年喇~
全靠你,我都有第五隻生肖公仔喇

supageti 說...

盒 hand cream 好似顏色(水彩/油彩果啲)~~~ :)

naruto 說...

有咁多牙要撩咩?

ayclui 說...

邊到揾到咁令嘅牙籤筒呢? x2

lau2tang 說...

師妹,
你真係有好多好錫你ge朋友~

maymay 說...

萊萊:
隻隻都係响日本買架

大頭:
希望年年都可以幫你買一隻返來

師姐:
我都覺得似呀

naruto:
其實啱你喎,你得棚牙~^o^

ayclui:
係我個舊老闆"基哥"每年响日本買返來俾我架
睇下呢樹~
http://chanmaymay.blogspot.com/2008/05/blog-post_08.html

劉鄧:
呢樣係我最開心~^^

largeheadboy 說...

我都希望你年年可以幫我買一隻返嚟
同時自己又過去買多一隻送返畀你 :p

maymay 說...

大頭:
承你貴言~^^

naruto 說...

打人弱點,黑人憎

l.minor 說...

兩隻相差十二年的兔兔,很得意!

maymay 說...

naruto:
哈哈,最鍾意你鬧人

l.minor:
唔止得意,仲好有意義架~^^

Ellen老師 說...

恭賀新禧